The Best Followers

01 March 2009

Melampau betul


Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.
'Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan'.
Kata si suami
'yerr kerr?'
Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan , betul tak sayanggg? "sambil ketawa..
Isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata: 'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'.
Si suami tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'. 'takpe...tunggulah malam'
. Esoknya si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan...bang' .
Si suami diam sambil mengangguk lemah.
Esoknya si isteri berkata 'banggg, jom kita bunuh syaitan...
. Si suami tiba - tiba marah dan berkata ...........

'Ayang nie nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang
???

wakakakaka..lu pk la sendiri bak kata Nabil tinge capang..

10 comments:

Atan said...

pengumuman.... sapa nak joint atan bunuh setan.. akak ipar beri la cadangan colon terbaik

dir&fara said...

uiksss.. ni bukan melampau betul.. ni dh betul2 melampau.. hehe.. dir ngan fara belom bole bunuh setan lagi.. hehe

eiza in the house.. said...

alamak, sapa nak bunuh setan tu??..huhu

TuYa : said...

atan,jangan nak ngengada ye membunuh setan sesuka hati..ade syarat n caranya..kui kui kui..tetiba lak aku skema..

ATTENTION!!!:sape nak bunuh setan berduet ngan atan,sile2 lah ke blog dia..wakakaka.

TuYa : said...

dirfara,dunt do this b4 married ya..hahahahahah..bukan nya bunuh setan..nanti setan lak beranak pinak.lagi haru!!

TuYa : said...

dirfara,dunt do this b4 married ya..hahahahahah..bukan nya bunuh setan..nanti setan lak beranak pinak.lagi haru!!

TuYa : said...

za..atan kemaruk..hahahahah!!!

Jess said...

tak habis habis bunuh syaitan yah...

Jess
http://kidsislands.blogspot.com/

TuYa : said...

Jess..tak tau la bile setan nak abis dibunuh..hehehehe

TuYa : said...
This comment has been removed by the author.