The Best Followers

03 March 2009

Sungguh sengal


Pada satu hari, seorang doktor pakar jantung meninggal dunia. Untuk mengenangkan jasanya, keluarganya sepakat untuk membuat sebuah tugu peringatan dikuburnya berbentuk jantung. Upacara pengkebumian pun berjalan dengan lancar.

Satu bulan kemudian, seorang doktor pakar mata pula meninggal dunia. seperti yang sudah2 ahli keluarganya sepakat untuk membina sebuah tugu berbentuk mata dikuburnya bagi mengenang jasa beliau. Upacara pengkebumian beliau jugak berjalan dengan lancar. Setelah selesai, para hadirin berangkat pulang, hanya tinggal seorang saja yang masih merenung sendirian di pinggir makam si doktor itu. Salah seorang doktor yang lain melihatnya dan segera menghampirinya

"Sudahlah, yang berlalu biarlah berlalu. Tak usah engkau fikirkan lagi" kata si doktor.

"Saya tidak tahu apa yang harus saya katakan kepadamu" kata lelaki itu

"Mengapa pula, mana tahu mungkin saya dapat membantu" jawab si doktor itu.

"Saya sedang memikirkan bagaimana pula upacara pengkebumian saya nanti" kata lelaki itu.

"Mengapa pula?" tanya doktor tersebut.

"Saya seorang doktor pakar penyakit kelamin" jawab lelaki itu sugul....


***aku x abis pk..cane rupa bentuk org akan wat kat kubur doc ni nanti..




7 comments:

Atan said...

tanam pokok terung atas kubur doc tu

miSz.haNie said...

hahahaahhaahahahah
:P

Lina said...

lina penah dgr cte ni....hehehe
mmg lawak

ai said...

mesti kubur pakar kelamin tu jadik tumpuan nanti..keh keh..

~idea atan boleh dipraktikkan! ;P

eiza in the house.. said...

huhu..x mo komen..bahaya..lalalaa

TuYa : said...

atan..nasib baik tanam pokok terung,kalo dia wat replika vibrator cane????wakakakaka!!x kuasa aku la..

TuYa : said...

hanie : ko jangan gelak gedik eh..
Lina : tah..akak dapat email..kelako kan..

kak ai : aku rasa kan kak,silap2 ari Misteri Nusantara tb3 pun datang wat rakaman misteri kubur tuttt..tutt..

eiza : jangan komen ape2..memang bahaya..