The Best Followers

07 March 2009

Menu Sabtu



petang semalam g pasar malam..nampak sayur pucuk paku,tingat lak kalau kat kg mak selalu masak lemak pucuk paku ni..kalau kat kg aku,sayur ni leh petik blakang rumah je..kat semak2 kebun mak aku..kat sini kena beli2 lak kan..senang nye dok kg,kelapa x yah beli,dah ade pokok..sayur ulam sume dapat fresh2..rindu lak nak balik kg..
pastu eri nampak lak buah kerdas tu,lagi la dia suka ulam jenis2 beracun ni..maksud aku bau beracun..hehehehehehe..so tadi menunya masak lemak pucuk paku,ulam kerdas (utk eri),aku ulam timun je..ayam masak kicap..ikan masin goreng (x de dlm pic) dgn budu eri..aku x makan budu tau..wlupun dikelilingi ngan kaum2 budu nih..heheheheh..
alhamdulillah,dapat gak makan sesedap mcm ni..

8 comments:

Atan said...

tak pelawa atan pon ye

TuYa : said...

atan tu sombong sumbing ngan akak ipar skang..sms pun x..hehehehhhe..
ni nak pelawa atan la ni..pelawa tengok..wakakakaka

Atan said...

uh uh.. maap la akak ipar.. kreadit tak de ...

Fly said...

salam, sungguh menyelerakan menu itu..

TuYa : said...

Fly : sesekali makan mcm tu kan..kalau hari keja confirm malas nak masak mcm2..heheheh

ai said...

aku suke kerdas muda..sedapppppppp

eiza in the house.. said...

sedap ke ulam en eri tu tuya?...first time aku tgk bentuk n rupanya..huhu..

TuYa : said...

kak ai : sama la ngan eri tu,kalau ngan ulam2 ni,jadi antu dia jap..

eiza : aku x pernah makan,x makan za..sbb bau dia kuat..heheheh..x tahan..