The Best Followers

09 March 2009

Bertuah punye budak

**antara karangan student yang menguji kesabaran cikgu2..nak tergelak pun ade baca..cerdik sungguh..

5 comments:

Ena said...

tuya... jgn ckp tu student tuya yg wat karangan tu ekekeke

ai said...

mak aiii! keh keh..

teringat ms aku jadik guru sandaran dulu. sama gak. aku paling nk gelak baca writing dari budak India! keh keh...sampai geli tangan aku nk tanda sbb tahan gelak! ;P

eiza in the house.. said...

wah2 bahasa dia..kira terror la dr aku yg tak reti nak buat karangan pendek in bi tu ..huhu

YanDarwisy said...

Itu pasallah aku x bleh jadik cikgu. Aku takut x bleh nak kawal 1001 perasaan....

TuYa : said...

Kak Ena : student tuisyen..dah darjah 4..mmg otak dia geliga bab nak bg techer dia berangin luar dalam..hehehehhehe..

kak ai : ni bukan geli nak tanda dah,tahap meluat nak baca nih..balik2 perkataan tu je dia tulis..nak cakap lelebih kang dose..ampeh tol..

eiza : mata aku ni naik juling dah tengok ayat yang macam kuih maruku..pusing2 situ jugak g nye..adeyaiii..

Yan : mmg menguji segala perasaan..bg la aku pencen cepat..uwaaa!!!