The Best Followers

28 March 2009

R.I.N.D.U

sebenarnya dah seminggu lebih aku ngan eri macam clash je gitu..x tau la silap kat mana..bukan nye bertengkar ke ape ke..tapi tetiba je kitorg jadi senyap,x de dah riuh2 bile tengok tb,x de dah borak2 meghapu bergurau senda..bukan x berkomunikasi,tapi mcm dah formal sangat..nape tah..masa aku balik Kg cuti sek tu lagi dah rasa jauh..agknye sbb pengacau mangkok tu kot..aku lak rasa bersalah sangat..

ni dia kena outstation kat Penang sejak Khamis..sampai hari Isnin ni..sunyi nye rasa..tu la kan,selalu orang kata,bile depan mata ade je salahnye..bile dah x de kat kita,baru la terasa..ape2 pun harap keadaan akan kembali normal ting tong macam selalu bile dia balik Isnin nanti..aku tau dia mesti baca blog aku nih..harap2 kita akan kembali ok ye B..


>

4 comments:

A.I said...

Uiks!! camne lak jadi camtu? :(

Takpe, maybe pasni kowang akan kembali melekat-lekat lagi kuat dari sebelum ni. Insyaallah. Apa2 pon aku doakan yg terbaik utk kowang ye..

~wei tuya! earth hour aku tak menjadi. Yg jadi, cry hour! kahhhhhhhh..

~ Lady ell ~ said...

berjauhan tu perlu sekali sekala...kata org sayang istri tinggal tinggal kn...mmg eri masih sayang kt tuya tu...nnt balik dia happy lh semula.alah,bila dh berjauhan tu,mcm2 lh perasaan yg mengganggu...

TuYa said...

kak ai : nak jadik macam kak ai ngan abg kaman..lomantika diamor je gitu..
bakpo weh tok jadi earth hour mu?

kak ell : insyaallah..harap2 pas ni kitorg ok2 je la..tq ye kak..

eiza in the house.. said...

dah jgn gaduh2 eh..slh kecik jgn besar2kan..buat2 tak nampak jerk..kasi happy hour dulu ek..gd luck..