The Best Followers

17 March 2009

sampai pun

alhamdulillah...sampai pun tuya ke kampung halaman tercinta..ecehh!!!!pagi tadik sampai kul 3.30am..abah amik aku pagi2 buta tu dengan gigihnye...sampai umah borak2 ngan adik2 aku,lpas azan subuh baru terlelap..bgun2 mok mok dah siap masak..dalam kol 12 la mcm tu..ape lagi..bukan selalu kan dapat layanan mcm tu..bgun tdo je dah tersedia sume nya...hehehehehe..en.eri,sile jeles la ye..jap2 lagik nak ronda keliling Mersing lepak pantai lak ngan mok mok.(sebenarnya dah siap ni,mok mok lembap mcm siput,tggu dia la nih)..nanti aku hapdet lagi eh..lalalalalala..cuti cuti saja!!!kui kui kui..

8 comments:

ai said...

bukan main sronok kau ye... ;P

~~ciklinn~~ said...

wah bestnyer balik kag....

Atan said...

wah akak ipar enjoy sakan nampak

eiza in the house.. said...

ada org sms remind aku... ko dah smpai mersing..hehehe

shi3la said...

MERSINg...hermm tak pernah sampai lagi..mesti best kan...dpt gi pantai...selamat bercoti yer n salam perkenalan dr sayer..

miSz.haNie said...

hamboiiii...cuti x hajak!!
hmpp!! xP

muor76 said...

ermmm mersing... pernah 2 kali jerk sampai sane... first mase camping kadet polis.... kat pantai yg jadik penempatan pelarian vietnam tu.. pastu mase main rugby.. lawan ngan team mersing..

TuYa : said...

kak ai : bukan selalu pun dapat bersenang2 mcm tu..heheheh

ciklinn : best2..x de sape kaco..huhuhu

atan : enjoy la tan..selagi ade kat kg,dah naik ngajar nanti blur la semula..

eiza : sungguh perihatin kan..kan...

shi3la : Mersing bandar tepi pantai yg baru nak membangun..ade rezeki datang le jalan2..salam perkenalan jugak utk shi3la...

hanie : ini la masa nya aku nak belagak lak ngan ko..selalunye ko je kan kenakan aku..heheheheheh..

muor76 : bukan jauh sangat pun muor ngan Mersing..meh le jenguk2..