The Best Followers

10 April 2009

Laki bini nye hal..x sudah sudah...



Saat indah awal perkahwinan... .


Laki : Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Bini : Apakah kau rela kalau aku pergi?

Laki : Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Bini : Apakah kau mencintaiku?

Laki : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Bini : Apakah kau pernah berlaku curang?

Laki : Tidak! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Bini : Mahukah kau menciumku?

Laki : Ya !
Bini : Sayangku!


Sesudah 15 tahun perkahwinan... ..
Korang baca dari bawah keatas pulak..

heheh..macam2 hal..masa baru2 wangi je,dah lama2 kawin ade je x kena eh..minta dijauhkan la mcm nih..


11 comments:

Atan said...

percaya pada ketentuan yang maha esa.jodoh pertemuan ,ajal maut, rezeki, tanah kubur di tangan yang maha esa..kita hanya di pinjamkan saja pasangan kita itu.. tiba masanya pasangan kita itu pasti di ambil kembali...reda saja la..ceh wah macam ustaz lak..

T.u.Y.a said...

atan : eceehhhhhhhh!!!sejibik macam penceramah bebas..mmg ade betulnya sume tu tan..idup kat dunia ni macam2 dugaan kena tempuh..

A a D i I ? said...

haha.. keji! =)

~~ciklinn~~ said...

TUya sungguh comell okey benda nie..... mula2 kan baca mcm tak berapa nampak..tapi bila suh baca terbalik bila dah kawin tu..besttt baca...

T.u.Y.a said...

senget : jangan la cari pasangan cenggini..bukan keji dah,kodok pun leh dah tu..

ciklinn : mmg memula tu macam dialog biasa e..pas dah terbalik kot tu,nampak la segalnya..hehehheh

Atan said...

abg nasir bilalkhan baca terbalik tak akak ipar

T.u.Y.a said...

atan : abang nasir bilal khan g meeting ngan shah rukh khan daa!!!!!

M@L@ said...

pandai tol org yg buat dialog ni...menarik..

T.u.Y.a said...

kak mala : tu la pasalkan..simple,tapi best...

a.b geldofg said...

ini mcm kisah rumah tngga atan je

T.u.Y.a said...

a.b : heheheheh..atan..atan