The Best Followers

03 April 2009

Mak kata jangan tapi degil jugak..




cuba kau dengar,
cuba kau cuba
diam bila ku cuba
untuk berbicara dengan kamu
pernah kah kau ada
bilaku perlu tuk meluahkan rasa hati
dan..bila kau bersuara setia ku mendengar
agar tenang kau merasa...

siapa sebenarnya aku padamu,
mungkin sama dengan teman lain,
yang bisa kau buat begitu,
dan bila tiada lagi teman bemain,
kau pulang mendapatkan aku..
itu lah aku... padamu

cuba kau lihat,
cuba kau cuba,
renung ke mata aku,
bilaku kaku melihatmu
pernah kah kau ada..
bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
dan bila kau perlu..
setiaku menunggu agar tenang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila tiada lagi teman bemain,
kau pulang mendapatkan aku..
itu lah aku padamu..

maafkan kerana ku tak pernah
terlintas utk menulis padamu
salahkan ku..tak mungkin lagi aku meminta
utk kau mendengar,
untuk kau melihat ke mata ku..

Cuba -Faizal Tahir-



8 comments:

Ena said...

huhuhu syahdu giler lagu ni...
tapi nape tuya syahdu2 ek..

eiza in the house.. said...

thanks sbb aku baru nak cr lirik nie..ko dah dptkan utk aku..

sabar k..mesti ada sesuatu Allah nak tunjukkan kat ko..

Deqna said...

lagu ni memang syookkk... faizal tahir tu senior saya masa kat sekolah tau...heheh nak gak tumpang glamer..

~~ciklinn~~ said...

coba ku coba.....

linn pun suka lagu nie

T.u.Y.a said...

kak ena : dalam makna lagu tu kan..
tuya syahdu sampai meleleh hingus nih..huhuhuhu

eiza : ecehhhhhhhh..dan dan..selalu macam tu..
Insyaallah..sabar..Cubaan..

deqna : nak jugak la jadik junior faizal tahir macam deqna..hehehehe..selalu nak interframe kan..

cik linn : coba jgn x coba..

Darab Dua said...

lu tgh karaoke ke nih?
heh!

T.u.Y.a said...

darab dua : macam tetau je eh,tengah memekak dengar lagu ni..

M@L@ said...

nyanyi ler kuat sikit tak dengau ler....