The Best Followers

28 May 2009

Iklan bergerak..pin..pin...beri laluan

boleh eh macam tu..
nak awek siap iklan..
pastu macam2 kriteria lak tu yang dia demand..
kelako tol mamat nih tau..
korang sanggup????


17 comments:

eiza in the house.. said...

mak ai demamd sgt le mamat nie...
nak kasi tanggong dia lagi..
adeyaiii..

ai said...

apa tak sanggupnye? anak buah aku yg skolah tingkatan 5 pon ada pakai baju printed camtu gak..kojut aku! sbb dia budak yg ned je tau..kahhhhhhhhhhhhh

Dee said...

best ar baju dia..leh ar letak..suami diperlukan..erk?..sy dh ada suamilah..hihihi...

Rafizah Nordin said...

mamat ni tak reti bace kot aka bute huruf.malunye dok pakai baju cemtu...tp klu dia reti bace musti dia dgn vanggenye tgk atau perasan ada org yg bace apa yg tertulis di bajunye itew...ceh!

~~ciklinn~~ said...

mihahhahahhahah sengall betullah mamat nie...

Anie said...

he..he...dah terdesak sgt kot

T.u.Y.a said...

iza : sape2 sanggup jadik awek dia..sile la menabung banyak2 yer..mcm2 benda kena tanggung nnti..


kak ai : tu la kak..sape2 lelaki yg x reti nak ngorat ke apa ke..leh la pakai baju nih..kelasss!!mesti kena kutuk..hehehhhehe


kak Dee : scandal diperlukan..le x??


kak Fiza : tu namanya iklan sepanjang hayat..esok2 anak cucu dia leh pakai lagi baju tu..wakakaka..


kak linn : sengal yang bertingkat2 tau kak..


anie : terdesak dan mendesak..gilos kan..kan..

dkama said...

Tertarik ngan ayat "ADA KERETA MEWAH DAN SUPERBIKE"... hehehe dkama pernah pakai baju camnih... dulu dkama pakai iklan "ADA SIMPANAN YANG BANYAK UNTUK MELANCUNG, EVO7 YANG JARANG DIGUNAKAN DAN GOLDCARD" hehehe

T.u.Y.a said...

dkama : ade gak kan org yang sanggup pakai baju mcm tu..terserlah kemaluan tau..hahahhah

atan said...
This comment has been removed by the author.
atan said...

dah sanggap ke mamat tu?
bikin malu kaum saja..



akakipar.
projet batal? bagus la kesian pulak yek..buat nya makin meroyan parah kita nak call 999

A a D i I ? said...

ko ada no tepon dia? aku nak anta resume sbb aku ada sume ciri2 yg dia nak tu. wakaka! :p

T.u.Y.a said...

atan : mamat tu memang sangap siang malam tan..hahahahh..

pojet rehat sekejap..petani pun reti penat..pojet ni belum buka tanah tan..tapi meletihkan ko!!!!

T.u.Y.a said...

senget : tak yah anto resemu bagai la..mengarut..ko bg meh no tepon ko..hehehehehhe..aku tulun la adjustkan..heheheh..ayat!!!

T.u.Y.a said...

senget : walaweii..ape kena ngan aku nih..menyenget je la..resume***salah eja..kantoi..cikgu2..

dkama said...

lek ar cekgu... Rock mesti selamber

~ eila'z ~ said...

ok la tu sis.... jujur... agak2 ader yg rela...tak pon tak laku lg bleh la jadi calon dier....hehehe