The Best Followers

27 May 2009

FinaLe D'RoMe..


MU vs Barca..
x sure start kul bape..ade tulis kol 1..ade tulis kol 2.45..
macam biasa la eh..
bile ade game awal pagi,aku kena zzzzzzzzzzzz dulu utk bangun pagi buta nanti..
alarm jam..sbb x sure kul bape aku alarm je la kul 1.30..
terjaga la hendaknye..
ape2 pun keputusan match nanti,aku redha dah..
tapi harap2 MU ku itu akan menang..
tapi x best sbb tgk sorg..eri x de,dia kena standby jaga server kat KLIA..
tgk la aku sorg2..yea yea..itu tb aku yg punya..hua hua hua
selamat tido kawan2..



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

dan kenyataan yang harus di terima..
5.00 am
MU 0 Barca 2
x frust sangat la sbb mmg tau dah barca kuat..
ape2 pun Tuya ttp MU..yeah..hehehehh

4 comments:

atan said...

malam ni tak tido la kita ..he he he

MU boleh... yes walaupun ramai yang kata basa menang..

Lina Bte Zakaria said...

hahaha..akhirnya mu kalah..:
LINA X SKNG SAPA2..JGAN FRUST TAU

dkama said...

sakit ati yang amat sangat tengok ronaldo main... mentang2 da nak berambus...

dkama said...

kapak pala ronaldo3x... kapak kapak kapak...