The Best Followers

11 May 2009

Terlalu Istimewa

Mafhum Hadis :
"ada seorang sahabat datang bertanya kepada rasullah ,siapa yang patut dia hormati?
rasullah jawab ibu...dia bertanya lagi ..jawaban tetap sama iaitu ibu ...dia tanya kali ketiga dan jawab rasullah ibunya yg patut dihormati dan kali keempat baru lah rasullah jawab ayah ... "



8 comments:

ai said...

huhuhuhu..sememangnya benar!!

eiza in the house.. said...

happy mother's day..ibu2 kat seluruh dunia..especially mak eiza..i love u mak..muah!!

sayanghasni @ yus said...

tumpang sedih..
hepi mother's day to u too

D.O.U.B.L.E...S said...

itulah pergorbanan seorang ibu....

T.u.Y.a said...

kak ai : semua nya benar2 belaka..

eiza : pengorbanan yang tiada bandingan..

kak Yus : u too kak Yus..

kak Ct : bukan senag nak jadik ibu..

dkama said...

Yezzzaaaaa... Pengorbanan Rasulullah tu jangan lupa... Sebelum tu org pompuan kena tanam idop2... Islam menaikkan martabat kaum pompuan ketahap yang tinggi... tapi sekarang ramai yang merendahkan balik taraf tu senang2 dengan macam2 kes.... selamat ari ibu untuk cekgu...

Lina said...

kakak..lina xtau pun mcm tu sekli pegorbanan melahirkan anak di dunia ni ngan cara pembedahan...sgt2 terharu..takut nak beranak pun ada!perotnya trus kecut ni kak!!!adoi..tolong,,,,

T.u.Y.a said...

dkama : betul apae kamu tulis tu..tq sebab saling menagingatkan..

Lina : tu la pengorbanan ibu2 kita bile kena beranak mcm tu..