The Best Followers

08 May 2009

Dapat Bunga!!!!

arini aku dapat lagik bunga..
bukan sekuntum dua..15 kuntum eh...15!!!!
macam biasa pagi2 mesti masuk kelas aku dulu..nak amik kedatangan bdk2 kelas aku..
masuk2 je kelas..wahhhhhhhhhhhh!!!atas meja guru dah ade bunga banyak..x de kad ke ape ke..bunga je..
berbunga2 la gak hati aku walaupun bukan bunga betul yang idop tu,tapi tetapppp bunga..
pastu aku tnya kat dak kelas..sape punya ni?
deorang kata " it's yours teacher!!Happy Mother's Day"...
aku senyum je la kan...sambil tenkiu2 kat deorg..deorang salam aku sorg2..
aku tnya sape nye idea..satu budak ni kata idea ramai2..kumpul duit kelas pastu suh mak dia belikan bunga..
adelahaiiii...terharu gak la..nak dapat hadiah anak sendiri jauh nun di sinunnn..
pastu masa kat bilik guru,ade gak la yg sound..ni budak ke bapakkkkkkk budak yg bg nih?aku senyap je la..ade gak yg sound,pelik ngan dak2 ni..aku bantai mcm ne la,tetap teacher Mas dapat hadiah..
pastu pk2 baik share ngan mak mak org kat bilik guru nih..aku bg la sorg satu kuntum..bg 9 org tgal kat aku 6 kuntum..jadi la..kenangan budak2 ni kat aku...suka aku!!!


16 comments:

Ivy Metaga said...

bestt nya..mst cikgu tuya ni, cikgu yg penyayang kan, syg juga murid2 tu kat cikgu hehehe..
ohh..selamat hari ibu buat cikgu tuya dan juga semua ibu2 di dunia..

T.u.Y.a said...

ivy : Tuya bukan cikgu peveret la ivy..Tuya selalu denda,marah student2..terjerit2 sore Tuya je la yg dengar..tapi x tau nape tah,kita lak yg over dapat mcm2..

~ eila'z ~ said...

wahh terharunya dapat bunga.... sis patut nyerr tak bleh tau bagi2 bunga tu kat teacher2 lain...tu kan tanda ingatan budak2 tu.. mesti diolls sedih klu tau... dah ..pi mintak balik bunga2 tu semua..hehe

selamat hari ibu...

T.u.Y.a said...

eila'z : jangan le wat Tuya serba salah weiiii...dah bg pun td..bistu dok perli2 je semacam..panassssssss tinge sume..
ketahui la ank murid ku tersayang..bukan maksud x menghargai pemberian,tapi setiap apa yg kita dapat tu ade bahagiannye utk org lain..huhuhu..
kecuali itu en laki haku..no share ok!!!heheheh

Atan said...

malam ni akak ipat mesti berbunga bunga kan kan pakai baju bunga...

T.u.Y.a said...

atan : tak de maknanya atan oiiii..tggu atan la ni,bile tah nak banje akak ipar..

dkama said...

agak2 hari pak guard dkama dapat bunga tak...? org pompuan mmg suka bukan kan... pelik tol... kalau org lelaki suka bunga tayar jer... kalau tayar dah tak nampak bunga mula la garu kepala hehehe

Anie said...

wah...bestnya dpt munger

T.u.Y.a said...

dkama : ko nak bunga ape?meh Tuya kirimkan kat atas nu...

anie : bukan selalu kan dapat bunge..ni dah dapat meriak la kejap..heheh..sungguh kurang sopan..

caluk@cencaluk said...

selamat malam cikgu he he

T.u.Y.a said...

caluk : selamat2...ehehehhe..tq singgah sini..

el said...

syoknye dpt munge...best ek jd cikgu..cm2 leh dpt dr anak murid...

A a D i I ? said...

abis satu skola ko mandrem ke tuya? dasat ah! haha!

Deqna said...

baguslah student2 cikgu Tuya nie.. so sweet..

ai said...

amboiiiii..betol2 sayang bebudak tu ngan kau tuya! biasa dpt hari guru je..ni mothers day pon dapat gak..kagum mak nyah!

Ena said...

best gak jd cikgu ni kan ihiks..