The Best Followers

16 May 2009

Yea Yea..

aku dapat kad hari guru ni dari kak ai vouge a.k.a tokei tudung a.k.a mama sporting a.k.a mcm2 ade la dia nih..
tenkiu banyak2 kak ai sbb sudi gak bg kad ni kat aku yang mereng nih..pada kawan cikgu2 yang lain,aku lak nak bg korg kad nih..cumel..suka aku tau!!!




skang ni lak aku tgh ngadap MU vs Arsenal..x nak riak bangga bagai sbb aku tau segalanya berkemungkinan..tapi harapan menggunung tinggi utk MU leh menang game nih..seri pun jadik la..en.eri,sila boring dengan ayat tu eh..sbb dia penyokong kuat Arsenal..so,malam ni no AF7..hehehe..sempat lg nak tgk sbb game ni abis kul 9.45...ape2 pun tggu je la resultnye..cau cin cau!!!

9.55 pm..

MU seri ngan Arsenal 0 - 0..walaupun seri MU menang mata..bermakna MU menang la..huyehhhh..huyehhhh..MU menang piala BPL..yesssssssss!!!!!

2 comments:

ai said...

banyaknyeeeeeee 'a.k.a' !!! i likeeeeeeee :P

T.u.Y.a said...

kak ai : mmg kak ai kan serba buleh...juling le..keliwon leh..masak leh..macam2 le..