The Best Followers

20 June 2009

Contest Model Bertudung

busan pagi Sabtu ni x wat pe..aku pun lompat melompat la dr satu blog ke satu blog..
usha2 kawan baru..heheheh
tersangkut lak kat satu blog ni...een..dia wat contest untuk model bertudung..




best gak..dalam kepala aku dah nampak si umairah je ni..leh masukkan dia dalam contest nih..
nak masukkan anak sendiri,x de lak anak pompuan..nak tempek muka aku,mcm x sesuai je kan..confirm x tersenarai..heheheh..
ni la anak sedara aku si Nur Umairah Syahmina..tapi pic ni masa dia umur setahun..skang dah 2 tahun..leh ke een?cuba je la kan..mana tau leh menang..ngeh ngeh..

pada sape2 yang berminat nak joint...meh la g kat een nye blog nih..selamat mencuba..


6 comments:

ai said...

Ramai lak skang ni org buat kontek kontes ni..musim ke yek? :P

T.u.Y.a said...

kak ai : tah..musim penyakit berjangkit contest kot..hehehh..tuya joint tu sbb senang sangat syarat2nye..mana tau..nasib..heheh

suhaila-ab said...

apasalahnya ko masuk contest ni tuya...lawa ape..ni aku tak bodek ko ni..tak kose mokcik...aku kalau masuk pun aku nak gi pinjam tudung siti nohaliza yg merelit tuh..nak tgk leh sama tak muka aku ngan dia...ahaks...ko rasa nak muntah tak tuya...aku dah rasa nak loya ni...

ibu_umairah said...

amboi bukan main lagi anak dara nie!!!!good luck ok....

T.u.Y.a said...

kak su : bukan x nak masuk kak..takut nanti Tuya jadik lupa diri pasan lawo sangat..heheheheh..padahal,yang adooooooooo...
kalu pakai tudung meghelip Ct Nurhalijah tu muka jadik macam dia nak gak eden torai...
bukan nak muntah dah..nak cirit pun dok ade ni kak..


ibu umairah : tu la..dia bab amik pic ni no 1..pantang org snap ade je aksi2 ghairah terlampau dia wat..tenkiu ye wish Yaum luck..

een said...

thanks sudi join contest nie..salam perkenalan..semoga berjaya..i be your folo..