The Best Followers

24 June 2009

Memang Dasar Mangkok Jamban

sebenarnya aku dalam proses nak renovate blog nih.. xde idea lagik..blurr..
sementara nak tgu idea mariiiii..
jom le tengok jamban2 yang sungguh mangkok kat bawah nih..ade member email..macam2 hal donia ni kan..

berbunga2 lagi tu..nak masuk tah bape hengget tah kena bayo ni..

yang ni lak..gile koo!!!x sanggup nak guna..eiyarkkk!!redha je la tadah kencing..choiiii..

yang ni lak mmg x patut..mcm ne nak berak nih?banyak sangat paku "semat"..kan..nama nye paku 'semat' kan????huhuhuhu..


12 comments:

Atan said...

yg no 3 tu ngeri atan.. nanti berbintik bintik bontot lepas melepas

ai said...

tak terkeluar taik aku!!

sayanghasni @ yus said...

har!har!har!
macam2 lak rupe jamban tu..
dah rupe bunga, cam sayang lak nak kencing kat situ..
tapi orng lelaki kira aper!!

coklat panas said...

bentuk cmtuh nak di kencingkan pun x sampai ati..hehe

eiza in the house.. said...

alahai...cm nie tak jadi nak membuang..jadi membelek jerk la..huhu

~ eila'z ~ said...

yg bunga tu kira wat perhiasan jer la... bila org guna toilet kita...

ieNn ZaZa said...

uish..memg sgt menarik..haha

A a D i I ? said...

err...agak2 sumbat tak jamban2 tu? wakaka!

T.u.Y.a said...

atan : bintik2 x pe..takot lobang2..ngeh ngeh..pedih lak tu bile kena air..hahahahahhahh..


kak ai : nak berak ke x nak....nak berak ke x nak..


kak Yus : jamban alaf baru kak..org lelaki x kira dah kalau x tahan dia melepas je.


ceklat : lembut ati ko ni..x sampai ati lak eh.hehhehe


eiza : ape yang ko belek tu za...hua hua hua..


eila'z : a'ah kan..dah mcm perhiasan bunga kristal kat air itam tu.huhuhuhu


ienN ZaZa : menarik tertarik kan..


senget : dun wori..jamban ni x expired mcm jamban umah ko..sile la..sile...

nordee said...

perghhhh...saya vote no.1..kiut jerk rasa bila nak ehem..ehem

Fly said...

cool...hehe

Fiza Nordin said...

ya rabbi...mau terkenjat taik aku tgk jamban camni roper...wahahaaa