The Best Followers

27 July 2009

PanDai SanGaT La Tu..




adeiiii..
mcm ne la dia leh terpk nak letak huruf F lak kat situ..
kreatip sungguh..
mmg nak kena la budak nih..siap ko..

17 comments:

mamai said...

hahahahahahaha...nie salah anak murid ker atau cikgu nie tuya baik kau betulkan rosak budak tu

anaklaut said...

hahahahahaaaa..:) anaklaut tergelak membaca entri tuya ni..

maafkan la budak2 tahun 1 tak tau apapun...

tq singgah anaklaut

anaklaut said...

anaklaut sambung gelak..hahahahaahahahaha.

T.u.Y.a said...

bro mamai : x tau la..fening2..rosak program tol..hehehhheh


anaklaut : maaf???tiada maaf bagimu..hehhehhe..nape la budak ni sangat2 menduga otak Tuya ekkk...

gelak guling2 yer anaklaut..

ai said...

Teacherrrrrr...i wonder where can i get that such a lovely fuck! :P

muahahahahaahahaha

KUNTONG said...

budak tu tak reti maknya .....

coklat panas said...

gelak guling2 tengok..hahahaha

[]--M!z F4t!N--[] said...

akak!!! wth~~~~uhuk!!! meh2 anto pemulihan..ehehehe...

Ber_Uwang said...

kalau dia letak "S " lagi haru kan...
sendiri maw ingat la cik gu...

T.u.Y.a said...

kak ai : waaaarghh!!!kalau le betul budak tu bg soklan mcm tu kat Teacher..jadi mangkok tingkat Tuya kerjakan..luvely **** ekkk...tggu sat na!!!hehehheheh..



PK : kita sangka baik je la..kot mmg betul dia x reti maknanya..kalau dia tnya esok2 ape maknanya tu Teacher..ngangan TUya nak menjawab...help!!!



ceklat : gelak le..gelak x hingat dunia yer..



cok : bukan hantar pemulihan..kuarantin..bg basuh ngan clorox..



ber_uwang : gila!!!mati la teacher mcm ni weiii..

Ena Qaisya said...

wakakakaka
budak2 zaman skang...
kasi pulas tinge sama dia cikgu ekekeke

T.u.Y.a said...

kak Ena : tu la kak..bukan nak pulas..nak tnya dia apekebenda yg dia tulis tu..pastu baru la next step...hehheeh

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. blh plak dia tulis camtu..

Mr.M :- said...

BuKan kreatif ni anovatif..huhu..
Budak sekarang terdedh ngan "ayat" Tu..

dkama said...

hahaha comel sungguh itik tu rupanya... hahaha lagik ...PEACE...

T.u.Y.a said...

cutemiut78 : bebudak skang ni pandai ngalahkan org tua...



Mr.M : banyak ko nye anovatif yer..tu la,perkataan tu dah mcm x de pe pd deorg..



kama : amboi..sedap ko gelak ye..mmg comel..hahahahah!!!

eiza in the house.. said...

alamak...ko tnya dia tak tau ape maksudnya..he3