The Best Followers

24 July 2009

SeMaK oTaK




kata katamu mengguris,mengecikkan hati aku..

namun kebisuan mu membunuh aku..

bgtau la aku..

tak kisah la kalau alih2 kata2 mu wat hati aku retak seribu..

sebab aku tau,sume ni salah aku..


18 comments:

caluk@cencaluk said...

he he sorang lagi layan blues ke

el said...

apa kes la ni..main gaduh2 eh

awat x ajak aku sekali..

eh tuya ko nk jpe aku x ni..caittt

T.u.Y.a said...

caluk : bukan layan blues ni..tengah menebas semak2..subur sungguh semak tumbuh kat otak aku nih..



el : sesekali gaduh bedebush dush dush..x salah nye de..
mai la joint..

aku kat KL,ko nak ajak jupe kat JB..adei la ko..ko x singgah KL ke?

D.O.U.B.L.E...S said...

kuatkan semangat mu dik....dugaan semata2

T.u.Y.a said...

kak cT : dugaan yang disengajakan..tu la sape suh banyak melawan..amik ko Tuya..uwaaa!!!

ber_uwang said...

ada kah sebab kebun lama tak di kunjungi dan bercucuk tanam, maka tuan kebun merajuk... gunakan kepakaran memujuk tuan kebun tu

T.u.Y.a said...

ber_uwang : kepakaran dah expired..hahahhahaa!!!!serabut la mcm ni..

Ivy Metaga said...

moga semua nya baik2 nt yer...

fazilzura said...

nape ni tuya...
jgn arr sedih2 sok cuti..

el said...

ooo ko kat KL
ha aku sggh KL gak..
nti aku roger hang..oraittt

mamai said...

susah kalau orang tak mau bercakap nie yer tak

T.u.Y.a said...

kak zura : x de la sedih sangat..cuma terkilan je..leh je dia wat bodo ngan kita mcm x de pe2..kita lak rasa bersalah yg teramat2..


el : kalau ko singgah roger aku el..leh kita comolot..muah muah..



bro mamai : mmg susah..kita x tau ape yg tersirat n tersurat..iye pun diam..x iye pun diam..ilang sabo dah lama2..Tuya lak x nyabo..maka tercetus la sesuatu..hehehehh..

KUNTONG said...

baca entri you..mcm tngah merajuk aja...

T.u.Y.a said...

Pakcik Kuntong : ingat kita yang nak berangin Tsunami..dia lak yang wat muka x bersalah..x de la majuk sangat pun..bengang je..heheh..
tenkiu singgah..

KUNTONG said...

2ya, kalau balik kg. singgah le...boleh kenal dgn I punya famili. saja tambah koleksi kawan-kawan.Ramai kawan kan baik, jgn ramai musuh.Ok...sampaikan salam I pada hubby u...ok !Hope famili u berbahagia dan snsntiasa di lindungi oleh Allah swt. AAAmminnnnn.

anaklaut said...

sedihnya...

T.u.Y.a said...

anaklaut : jangan la sedih..nnti TUya pun sedehhhhhh..uwaa!!!!

ai said...

bakmo mu ni mek wei???