The Best Followers

23 July 2009

TaG Dr KaK Yan...SiaP dah..




Kenali saya..TuYa..

-keras kepala,cerewet,peramah,suka suka hati je....

Apakah perasaan anda?
-Sedih..sbb dah gemuk..seyes aku dah gemuk..x suka tau..

Saya nak makan....
-tak nak makan ape2..kuarantin dr makan..diet konon!!!!tapi tekak ni tingin nak makan tosei..huhu..

Saya tak suka...
1. menunggu dan di tunggu..
2. rumah bersepah..ashtray penuh (eri la tu )..buat sofa mcm tempat sangkut baju..
3. kawan makan kawan..

Impian saya...
-nak kurus!!!nak kurus!!nak kurus!!!

Haiwan yang saya tak suka...
-tikus..eeeeeee..geli betul..leh hesteria kalau nampak tikus..

Harapan saya...
-Hidup akan aman bahagia,di lindungi Nya..

Jika masa boleh berputar...
-aku minta maaf kat arwah nenek atas ape yg dah aku wat..tapi nak wat cane,x sempat..:-(

Hp saya adalah...
-sony ericsson walkman

Saya pernah bercinta sebanyak...
-3 kali..wakakakakka..cinta munyet kot..ngan eri gak melekat..

Saya suka pada...
-bau rumput baru lepas dipotong..kecantikan..kehijauan..kamus..

Kawan2 saya ada...
-kat mana2 ade kawan aku...korang2 yang baca ni..pakcik tukang baiki kasut..adik keja 7e..makcik cleaner kat sekolah..sume la kawan aku..

Pernah dikhianati?
-pernah..banyak kali..dikhianati oleh kawan2 yang aku caya..

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
-dah wat dah pun..terjumpa kat pasar malam,dia tegur aku..aku wat x kenal je..wat x nampak..pastu ade satu masa dia susah minta tolong aku,aku wat pekak beku..aku benci tol ngan minah tu..

Senaraikan 8 orang yang anda nak tag:
-sape nak wat,dipersilakan..sape x nak wat..sila abaikan..hehehhe..


3 comments:

Ivy Metaga said...

hehehhe...adohai jawapan utk soalan terakhir tu yg paling mantap..=)

T.u.Y.a said...

ivy : rajin2 le wat yer..heheheh

YanDarwisy said...

Alahai..kamu pun tomey jugak. 8/9hb ni Yan turun ke Jb. Husband ader tournament tarik tali.Kita jumpa nak tak...? ni email yan. yan@duopharma.com.my