The Best Followers

06 July 2009

SeMaLaM


semalam aku g birthday aiman tote..
tapi lambat sampai..eri ade on call last minit..
nak x nak kena la tggu pak supir aku tu abis keja..
kul 6.30 kitorg g umah kakcT..
x de banyak pic sbb kamera aku tertinggal..
eri lak amik pic guna henpon asik gegar je..
nnti aku cedok2 pic kat deorg2 yg berkenaan..aku publish semula ek..


9 comments:

Ivy Metaga said...

cute nya..=)

eiza in the house.. said...

budak comel sgt..
geram nak cobit2 pp dia..

~~ciklinn~~ said...

Tuya apasal lambat... huhuhuhuh berpelohh aku tau tunggu hang...

T.u.Y.a said...

ivy : budak aiman tote nih mmg cumel..semalam ligat dia ke sana sini..


eiza : yang heran kan za ngan aku dia jual mahal..ngan eri elok je diam..


ciklinn : sori banyak2..pak supir Tuya tu ade keja..nanti len kali kita jupe lak ek..

Rock_Kapak in the house said...

hahaha aiman tak kesah

T.u.Y.a said...

kama : tu la..nasib bek aiman tak kisah teacher datang lambat bestday dia..

ai said...

hihihi..esok kau cedok le dari blog aku tu.. :P

ibu_umairah said...

cute nya budak nie.....

T.u.Y.a said...

kak ai : macam tetau je kite nak cedok kat blog dia..hehehhe


ibu : sangat2 cute tau..geram..