The Best Followers

28 August 2009

GeLaGaT uMaiRaH..



tetengah aku berYM ngan baca paper online td..
sambil melayan mata aku yg ngantuk ni..
aku terpasan gelagat la anak sedara aku sorg si umairah ni..
punya la khusyuk dia leka ngan alam dia sendiri..
umi dia sibuk bergelumang ngan baju2 org tempah nak raya nih..
anak dia bawa la diri sorg2..
nak tgk???jom...


dia bz menulis..sambil mulut herot2 nak menggayakan cara nak nulis..sampai atok dia kat sebelah pun dia x pasan..


dah busan2 agaknye..amik kooo..sampai tangan kaki naik atas meja..terkangkang2 nak baca..adelahai..siap ngan spek mata tu..pecah perot aku gelak sorg2..


dah x tau nak wat ape agknye,dia g kat beranda luar umah tu dok kelek totoy (anak patung dia ) kehulu kehilir..


- dia pengubat duka -



8 comments:

{lumut} said...

besnye jd umairah..
xpayah nak pk pape..
umairah,tolong wat asimen ni ha..
=p

joegrimjow said...

sama nama!!!

mamai said...

wah dahsyat gaya baca majalah dia yer takut aku...

tapi dia memang cumil

ber_uwang said...

comel nya anak sedara uncle... he he he

maiyah said...

salam.. mmg kekadang kita seronok kan ngan perangai bebudak nih

el said...

adoiyai..mmg aku gelak goling2 tgk anak buah ko tu terkangkang haa kau..ish2..tak sopan tu dek woiii..kahhh berdekah3...siap ngan spek tu...ni leh masok kontest ni..sure menang..muahahahaha

T.u.Y.a said...

lumut : memang best jadik macam dia..x de nak memikir masalah2 yang tah ape2 kan..kalau la leh jadi mcm tu,,kalauuu!!!



joegrimjow : sama nama x pe..jangan sama pangai...hehehhe



bro mamai : dia ni memang banyak gelagat...cucu pompuan satu2 nya..tu yang sume sayang tu..sunyi bile x de dia..



adik ipar : cumil2 gak..x terlayan tau kalau dia wat pangai..nnti le uncle tu layan..




kak maiyah : tensen2 keja bile tengok bebudak ni nye gelagat leh senyum sendiri kan..




el : dia ni memang suka wat aksi2 terlampau..macam2 dia nye aksi..naik pening aku nengoknye..

eiza in the house.. said...

alahai umairah..gelagat ko menghiburkan hati..=)