The Best Followers

17 September 2009

RaYa DaTanG LaGi..



pejam celik..pejam celik..tinggal lagi bape ari je kan nak raya..
sekejap betul masa berlalu..
x sedar pun dah hampir sebulan kita berlapar dahaga menjalani ibadah puasa..
sebenarnya Tuya dah 3,4 hari kat kg Jhr..
cuti tanpa gaji..lagipun aku kan x sihat lagi sbb chikugunya tu..
kat kg ni tolong2 mak wat kuih..tapi x de la beria sangat sbb aku nye jari,sendi tngan sume masih sakit2 lagi..
slow2 je la wat kuih, kemas umah..
tahun ni raya aku amat2 lah sederhananya..
x excited sangat..cuma banyak belanja beli baju raya utk anak je..
aku ngan eri cuma beli ape yang perlu..
nape tah,aku rasa mcm x de keseronokan raya tahun ni..
anak aku pun raya kat Klntan..raya ke2 baru dia balik Jhr ngan ayah dia...
maknanya raya pertama aku akan raya ngan mak abah n adik2 aku kat Jhr la..
kenapa aku x balik Klntan????
aku x de jawapan..leh gitu??hehehheehhehe..
ada masalah yang x dapat di elakkan..
mesti aku rindu kat anak n eri nanti..uwaa!!!!
insyaallah..lepas seminggu raya aku akan balik Klantan..
jadinya ini tahun aku raya jadi solo molo jap..
ape la masalah ko ni Tuya weiii..
jiwa kaco..kehh!!!




5 comments:

ber_uwang said...

tak sejuk ke raya sorang akak ipar... lagi musim ujan ni

dkama said...

untung dapat balik johor cekgu... hehehe duit raya kama jangan lupa... kalau takde kirim kuih tat 2-3 ketul pun kire ok lah...jangan kirim sampai 8 dah...PEACE...

mamai said...

la kena kuarantin ker tuya raya tak balik kampung..selamat hari raya semoga ceria

el said...

lorrr psl tu tuya
sian ko x leh beraya ngan eri ngan anak huhuhuhu..xpelah raya kesepuluh dptlah beraya...kan...
pape pun take care ye

T.u.Y.a said...

adik ipar :
kurang asam boi tol..sejuk x sejuk biaq pi la..raya tetap raya..hehehhe



kama :
amboi2..jeles ke sbb kena beraya kat atas nuu!!!mencarut di bulan pose ekk...huhuhuhu




bro mamai :
leh kurang kuarantin la gak..hehehehe..berebut masing2 nak balik umah mak bapak sendiri..mcm ni la jadiknye..hahahha..



el :
raya ke2 anak ngan laki aku dah balik Jhr..x de la lama sangat nak nunggu nye..raya tetap onn!!