The Best Followers

06 November 2009

anGin LinTanG aKu DaTanG BaLiK...




gile geram aku tengok cite Nur Kasih episod malam nih..
macam2 rasa ade..
macam nak pijak2 je..nak rejam sampai mati..
memang pandai le budak ni berlakon..
berkesan,terkesan sampai leh org bebetul menyampah babooon tengok watak "sarah" dia tu..
dah le sepanjang episod pakai tudung kemek je..hahahhahahaha!!!
muka gelenyar (gedik)..jalan kengkang..haaa ko,geram tahap mangkok jamban dah aku nih..
jahat dalam diam..yang deorg2 ni lak leh je termakan hasutan..
adoyaiiii..emosi x tentu hala dah datang balik nih..
x yah la wat ending sume mati..si Kat dah mati..td Adam lak gempa bumi ke hapa ke..
jahat betol la sarah kengkang nih..issshhhhh!!!!!
cepat la Jumaat depan lak..x sabo nak ngadap Nur KAsih yg tak bape nak kasih nih..
Tunggu ko Sarah..angin lintang aku dtg nnti.abis ngan tudung kemek ko aku kerjakan..

tapi salute la dia ni berlakon..menjadi sungguh!!!abis aku nye pahala ngutuk ke dia je malam ni..chhoooiiii sungguh!!



9 comments:

Fiza Nordin said...

aku pun sgt geram dgn situdung kemek ni, minah kengkang dan ireng niiii...eiiii mmg menjadi sungguh lakonan dia...

maiyah said...

yelah, tp yg geramnya bleh trmkn hasutan plak :)

ber_uwang said...

atan teringat aruah mak bila tengok mak adam ada iras iras mak atan..

akak ipar cari satu yg baik macam nur untuk atan..

T.u.Y.a said...

kak Fiza :
akak pun jadi hesteria ek tgk dia..betul2 menjadi kan kak..geramm!!!




kak maiyah :
sume termakan hasutan dia..muka dia masa cakap pasal org tu x de pe2 je kan..mcm x wat salah..






adik ipar :
semoga arwah mak atan akan dicucuri rahmat..amin..alfatihah..

kalau le ade lagi stok mcm nur tu..nasir bilal khan kat rumah ni pun nak jugak tuuu..heheheh

CikMin said...

sabo ye..sume nya nnt baik2 jek ending tu..cat tu kena la mati kan..klu tak..tak bes la nnt ending nya ada 2 isteri..nampaknya watak 'sarah kenkang' ni yg paling menonjol kan..syabas tuk ummi nazeera..adam tu lak..konon nak berkorban tuk abang dia la tu..nak yg terbaik tuk si nur..

M@L@ said...

yer lah mmggeram tgk cite nur kasih mlm td... jht tol si sarah tu...
si adam tu pulok tah aper2 tah biler dengar dr si alia trs buat nur mcm tu.. geram btul !!! nape dia tak tanyer sendiri isteri dia kannn...GERAMMMMM!!!!
tuya awak tau spai hubby ckp nak buat camne dah director nyer suruh buat mcm tu...
eeee tp saya ttp geramm!!!!

intan izani said...

hahaha
kelakar la akak ni
ingat sy sorg yg dok menggila sakit hati
rupenye akak pun sama
keh3
geng la kita
rasa nak tampar si sarah tu
nampak sgt pandai berlakon
hiks...

lina said...

a`ah lah kak...smpai lina terpkr..mcm betol je dia kta tu...tp pkr untuk kali ke 2..x dgr pun di ailya ckp nak duduk rumah btu,nak shoping
..cian adam ngan liya....
nur terpaksa jadi bahan fitnah adik sendri..rasanya sarah tu dia dah grm kot tgk org yg dia syg 1 persatu kawin ngan org lain...lina pun grm..

el said...

a'ah aku pun geram tul ngan si sarah ni..mnjd tol lakonan dia..naik nyamfah aku...yg aku geram sgt2 tu depa leh caya cakap si sarah tu...eeeeeeee bengong tol...yg si aliya tu lg lah..percaya ngan kata2 si sarah tu...rs x puas tgk...
aku rs si adam tu mati...pas2 aku rs sarah lg hangit..si nur kawin ngan adil..amek ko...huru hara lah ccite ni...