The Best Followers

07 November 2009

SaPe MenanG??

hobin jang hobin

vs


gomo klate gomo



lebih kurang satu jam lagi akan terjadi le satu perang perhitungan antara Kelantan ngan Negeri Sembilan kat Stadium Bukit Jalil..
mesti meriah gile..aku tengok kat rumah je la ngan eri sbb kitorg x mo bersesak2 napas kat stadium..member eri ade gak ajak g stadium..siap dia nak sponser tiket..tapi mmg aku malas nak berhimpit2 kat stadium nnti..lagipun hujan..mesti sesak!!!
ape2 pun kitorg x menyokong mana2 team..walopun eri anak jati Kelantan,tapi dia x de la fanatik Kelantan..dia lebih teruja ngan Perlis..dia kata bukan x de semangat kenegerian,tapi dia kata cara permainan tu..x tau le aku pun..aku x ikut sangat Liga Malaysia..mana menang n kalah adat permainan..



semangat bro keta kancil ni..aku jumpa masa kat MRR2..otw nak g zoo jumpa adik aku yang bongsu tu,ade rombongan sekolah g KL..masa ni pkul 3...awal bang g stadium yer..semangat katanya..caya ler..

update : 11.30pm..
tahniah pada negeri Sombilan sbb jadik juara Piala Malaysia kali nih..dah termaktub,terbukti...x sia2 la brader kancil tu semangat x hengat..hobin jang hobin

8 comments:

{lumut} said...

hoben jang hoben..ooo yeah~~~~~~~~~~~~~~~hehe

T.u.Y.a said...

lumut :
yo la tu ko lumut..
hoben ekau dah scor satu tu haa!!!!!!

maiyah said...

nogoghi sobolah kek baghuh, konolah bagi somangek :D

mamai said...

eden tak kiro apo nak jadi jadi jadilah malam nie kelantan mosti monang...

T.u.Y.a said...

kak Maiyah :
bagi somangek kak..jangan x bagi..haiiiihhh..tergeliat lak lidah Tuya nak slang negeri..heheheheh..



bro mamai :
hahahahah...best2..i like it!!!!

ai said...

DEN MONANG!!!!!!!!!!!!!!

T.u.Y.a said...

kak ai :
wakakakaka..cobaaa tengok muka abe kaman..gane???hehehheeheh...

ikiqzana said...

taniah la wat permain2 n9. chaiyokkk la..