The Best Followers

28 December 2009

CeRiTa BaLiK Kg




alhamdulillah..
Tuya dah selamat balik semula ke KL malam td..
penat jangan cakap le..
banyak sangat xtvt kat kg..
sebenarnya balik kg aritu x de plan nak wat kenduri Assyura..
dah sume adik badik eri ade..
abah dia pun terus plan nak wat ngacau Assyura..
letih tapi meriah..

hari Jumaat petang,Tuya n the 2 budak hitam (eri ngan anak) g cari kayu api..
g kebun getah abah eri je..
punya la letih sbb dah lama x mendaki kebun abah tu..
jom le layan pic..


semangat 3 banak g kebun abah kat bukit nak carik kayu api..tapi kitorg cuma cari n kumpulkan je kayu api tu sampai bawah..pastu adik2 eri dtg bawa lori abah...angkut balik rumah..


aman damai je dalam kebun getah ni..bunyik unggas2..bunyi air sungai..heaven!!


tengah2 eri syok ngumpul kayu api..dia kata "tolong..ayah cedera parah!!!"..


rupanya..ade makhluk penghisap darah..si pacat..x benti2 darah kat kaki eri kuor..


nanti Tuya update lak utk hari kenduri Assyura tu ek..banyak sangat pic..berterabur..pening nak nyusun..




7 comments:

maiyah said...

mak pacattttt.. aduss meremang tengkuk den

ikiqzana said...

mmg geli negok pacat.. eghh..

mamai said...

errr pacat bro takut pacat

A.I said...

anak kau klon ayah! ngeeeeeeee

wow! i like pacat. suke je aku tarik bagi badan dia panjang..ngeh ngeh

~~ciklinn~~ said...

hishhhh... linn lak rasa ngeri n terasa ken agegt pacat bila tgok gmabar tu tau.. huhuhuhuh

cikgu sihat ker?

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
Tuya pun geli sebenarnya..ngeri bile cabut pacat tu darah kuor banyak..




kak zana :
lembik2 gitu..mmg geli geleman kan..heheheh





bro mamai :
hehehheh..geli rupanya yer..




kak ai :
tu namanya bijik butir ayah dia..
kak ai ni mmg xtreme la..hisshhh..




ciklinn:
Tuya x pernah lg kena gigit sepanjang dok berkeliaran kat kebun tu..

Tuya sihat..kaklinn mcm ne?

eiza in the house.. said...

tingat aku masa kecik2 main sungai kt ipoh..kene gigit..2 eko lagi...sakit tau..