The Best Followers

10 December 2009

DaH KenaPa nGan aKu??




"ape la nak jadik ngan ko ni Yang??"

tu le ayat kazen aku beberapa hari lepas..

blur jap aku..ade yang x kena ke?aku ade wat dia sakit hati ke?
sakit mata ke dia tengok aku kat kg ni??
ye la..ye la..aku balik KL la cecepat..

dan semalam aku dah ade kat umah aku sendiri..
dah balik KL..
x de dah yang nak sakit mata kot tgk aku melepak kat umah mak aku tu..
x pe2..mggu depan aku balik lagik..
bagi buta mata dia tengok aku asik balik umah mak je..



10 comments:

Dee said...

tyalah napa..hehehe..xkan x suka tuya dok umah mak..leh tgk2kan mak skali kan..

azieazah said...

Heran...

itu mak kau.. bukan mak dia, kan? kan?

xAmU said...

eh sat,pehal dy yg nk lebih2 plok?ish2,xpuas ati r kat kazen akak tuh..

ai said...

hai...bunyik cam merajok aje..ish

maiyah said...

yelah tnya le lu sakit katne :D

eiza in the house.. said...

iskh..adakah ku kenal orgnya..
ko merajuk ke nie..alahai cian mak tiri aku nie..sabar yerk..

fazilzura said...

aikk awat gitu plak ..
dia jelos ke ..

ber_uwang said...

suka ati akak ipar la nak balik ke tidak.. mak akak ipar kan

T.u.Y.a said...

kak Dee :
Tuya tau nape dia x ske Tuya lama2 kat kg..takut Tuya kepochi kompangkan rahsia dia satu kg..hahahahah..




kak azieazah :
memang heran..ade mak Tuya halau dia melepak kat umah Tuya..nonn adooo!!!





ceklat :
memang mankok tingkat tau pompuan tu..





kak ai :
majok la nih..x tau nak merintih kat sape..uwaa!!!





kak maiyah :
wa tau dia sakit kat mana kak..sakit kat limpa hempudu..




eiza :
ko x kenal..x sempat nak kenal,ko dah balik aritu..





kak zura :
entah le..dia takut le tu..





ber_uwang :
mak pun x bising kan?kan?sakit hati le tu sbb dia x leh nak cuti2 mcm kite..hehehehe..

suhaila-ab said...

uik...tak leh balik kg ke?