The Best Followers

10 December 2009

aBaH SaKiT..




lepas isyak tadi eri dapat call dr adik dia..
bgtau abah masuk ward..
demam melarat2..dah masuk air 3 botol..

susah hati dah kami pun..
eri nak balik kg,tp esok dia dah ade job kat Klang..dah janji ngan costumer tu..
nama je cuti Am Selangor,tapi dia kena stndby gak..
aku lak esok ade kelas lagi kat UM..

bincang2,adik n abang eri kata deorg nak balik malam ni jugak..
x sedap hati nak tggu esok..
ape2 hal deorg roger2 kami kat sini..
lagipun adik eri yg kat Sunway tu pun kena keja esok..

aku pun x sedap hati sebenarnya,eri dah menung je tu..
abah mertua aku tu x leh sihat sket,ade je keja dia nak wat..meracun la menebas la..
mesti demam dia effect kat jantung..sbb dia pernah wat bypass jantung..
lama dah dia x kena sakit teruk2 mcm ni..
harap2 sume nya selamat dan x de ape2..
kalau esok deorg kata still x de perubahan,kitorg balik lepas settle sume keja..
positive Tuya positive..



14 comments:

mamai said...

insyaallah semuanya akan baik berdoalah

anaklaut said...

salam..kak,


anaklaut mendoakan agar semuanya selamat, dari jauh anaklaut mendoakan agar ayah kak tidak apa2..


al

T.u.Y.a said...

bro mamai :
insyaallah..harap2 nye xde ape yg seyes la..setiap kali bunyik phone je Tuya berdebar2..ishhh!!!

T.u.Y.a said...

aL :
salam kembali..

x yah le ber'akak2' nye cikgu oiii..
kita muda lagi per..kui kui kui..

tq atas doanye..amin..

p/s: heppi birthday..semoga panjang umur murah rezeki..cepat dapat jodoh..heheheh

xAmU said...

insyaAllah sumer akan selamat kak..

maiyah said...

yes positif.. kita akan dpt berfikir ngan tenang.. moga abah cepat sembuh ye :)

T.u.Y.a said...

ceklat :
amin..minta2 abah akk tu cuma demam bebiasa je..




kak maiyah :
kena pk benda yg elok2 je la skang nih..harap2 x de la ape yang membimbangkan..

tq kak..

ber_uwang said...

semoga abh akak ipar cepat sembuh..

ai said...

Alahai...riso plak aku :(

Harap2 cepat le sembuh abah mentua kau tu ye. Sihat cam biasa blk. Nnt drive elok2 k..

fazilzura said...

aduyai risau nye..

tp wat masa ni settle kan keje yg perlu sattle.. pehtu terus balik terjah key

T.u.Y.a said...

ber_uwang :
harap2 x de la yang buruk2 jadik..minta dijauhkan..




kak ai :
memang merisaukan kak..abah ni kalau sakit teruk..bypass je dah 2 kali,tu yg takut ape2 jadi kalau dia sakit teruk..





kak zura :
tu la..masing2 ade komitmen yang perlu di wat..adik2 lain dah balik dulu tu..x pe la..

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

salam ziarah. akak doakan keselamatan mrk.

Dee said...

dee doakan ur FIL segera sembuh..

ikiqzana said...

harap2 skrg dh baik dari demam..

risau klu org tua kita x siht.. semua keja x leh buat kan tuya.