The Best Followers

04 December 2009

SaKiT MaTa Ke?



salam Jumaat sume..
kat Mersing hari ni dr subuh hujan..
minggu ni mmg agak susah nak nampak matahari..
mendung je kat sini..sedap zzzzzzzzzzzz..hehhehe..

dah 2,3 hari aku pasan mata aku ni..
macam sakit mata,tapi x de lak gatal ke hapa..
makin hari makin merah lak..
jangan le sakit mata,sakit sangat org kata..
aku x pernah kena lagi..kalau leh x nak la kena..
tapi sebelah mata sebelah kanan je..
harap2 x de la ape2 penyakit2 mata nih..


mak aku kata kena gigit semut agaknye..
x kan le semut nak gigit bijik mata aku..
manis sangat ke???hehehehehehe..


malam td masa tengah chatting ngan eri..
si umairah ngan umi dia pun sibuk enteprem nak nengok paklongnye kat webcam..
sambuil2 berwebcam tu..kitorg pun snap le 2,3 keping pic..
mmg pantang kalau nampak kamera ni..
pose la,ape lagi...
letih melayan minah sorang nih..
lagi kalau melayan dia ber'sehati berdansa'..
semput!!!



11 comments:

el said...

aku lak tait mata byk
tu ape kes eh hehehehe
xpelah ko kan tgh cuti
mn leh amek MC ....hehehehe

T.u.Y.a said...

el :
tu maknenya ko suka tidoooo..
tu sbb tait mata melampau banyak..
ngeh ngeh..

ai said...

Mmmg skang ni musim sakit mata la kan? tp mak aku x kasi panggil sakit mata..dia panggil sakit bontot!

CuTeMiUt78 said...

eemmm agak la kan masa tido.. semut masuk kat mata kot.. tu yg kena gigit.. heh..heh..heh.. tak pe g klinik la.. blh check terus..

Dee said...

mmg nk kena sakit mata lah tu..harap2 x teruk..

maiyah said...

ramai plak yg sakit mata, jgn biarkan nak kene gi klinik gak tu

T.u.Y.a said...

kak ai :
nape x leh panggil sakit mata kak ai..nanti berjangkit ekk???
sakit bontot..hewhehhehehhe..best2..




kak rina :
tah apekebedah le semut nak masuk wat lawatan sambil gigitan ek..tah ape2..





kak Dee :
x tau la sakit mata ke hapa ni..merah semacam je..





kak maiyah :
musim agaknye skang ni kak..kalau x leh nak control ni Tuya g klinik nnti.

caluk@cencaluk said...

gi tampal koyok he he --> kau dah jumpa doktor belum leh dpt mc 2 hari errr kau x kerja kan

A.K.U.D.O said...

jumpe doc dan berehat, jgn lupa spek itam.
...pinjam umairah setahun dua ?

ikiqzana said...

harap2 skrg dah sembuh tuya..

eiza in the house.. said...

g la tgk doktor..mana tau ada ulat..hehe