The Best Followers

31 December 2009

SeLaMaT TahuN BaRu 2010



esok kita dah melangkah ke tahun baru 2010..
sekejap sangat rasanya kita meninggalkan tahun 2009..
Tuya x nak berazam dah utk tahun 2010,sbb azam tahun 2009 pun x tercapai..hehehhe..
cuma berangan dan menyimpan harapan semoga tahun 2010 ni akan memberikan sinar dan episod baru dalam menempuh kehidupan kita semua..



14 comments:

♣ haNie ♣ said...

hoho dak tuya!
lame x dtg sini..hehe

hepi nuyer!

maiyah said...

slmt thn baru.. seleb katne kul 12 nnti :)

T.u.Y.a said...

hanie :
heheheheheh dak hanie..
selalu la jenguk aku ni ha..
nak joint tengok bunga api..




kak maiyah :
selamat tahun baru kak..celeb kat rumah je..incik laki malas nak kuor..crowded dia kata..nasib ler..huhuhu

iEn said...

uik.. dah tukor template.. merah lg tu hehee.. slmt tahun baru, pakat2 wat azam baru hehe

anaklaut said...

salam....

selamat tahun baru buat cikgu tuya sekeluarga..

moga bertambah bahagia di tahun baru..

amin.

mamai said...

salam tahunbaru buat tuya dan keluarga semoga lebih ceria

T.u.Y.a said...

ien :
selamat tahun baru gak..
sesekali tukar warna..walopun ijau menjadi poojaan hatiku..nak gak cuci mata..hehehe




aL :
selamat tahun baru utk aL..
semoga ape yang dicita2kan utk tahun 2010 akan tercapai..amin..




bro :
heppi new year 2010 bro..
harap bro n family akan bahagia selamanya jugak..

ikiqzana said...

selamat tahun baru 2010 tuya.. semoga hari2 yg mendatang akan lebih bermakna dn bahagia dlm hidup tuya.. amin.

GhOsToNe said...

slmt tahun baru!

A.K.U.D.O said...

selamat tukar taun tuya

Yana@Nana said...

selamat tahun baru ye kak..

kojah said...

epi new year kak =)

eiza in the house.. said...

Selamat tahun bru tuya,dah masuk sehari dah thn bru,leh je kn bg ucpn

M@L@ said...

selamat tahun baru cikgu....semoga murah rezeki & panjang umur....