The Best Followers

05 January 2010

BunGa aPi PunYa PaSaL


bz Tuya 2,3 hari ni..baru naik sekolah kan..mcm2 hal kena settle.tetengah baca paper td,mcm nak share je ngan kawan2,ape yg aku baca..jom la sama2 baca..mcm x logik je alasan si bini ni nak lari rumah..


KUALA LUMPUR: Hanya kerana tidak dibawa suaminya menyaksikan pertunjukan bunga api ketika sambutan tahun baru, seorang isteri yang kini mengandung enam bulan dipercayai merajuk dan membawa tiga lagi anaknya keluar dari rumah bersama dua individu tidak dikenali dan gagal dihubungi sehingga kini.

Wanita itu juga tidak mendaftarkan anaknya di hari pertama pendaftaran sesi persekolahan tahun ini, semalam.

Suami, Azri Mohamed Saidi, 28, kini bingung memikirkan nasib isteri, Sarina Md Saa, 29, dan tiga anaknya yang gagal dikesan.

"Dia tidak pernah berkelakuan pelik begini dan ini adalah kejadian pertama sejak kami berkahwin sembilan tahun lalu.

"Bagaimanapun, semuanya berubah Jumaat lalu sebaik saya terjaga dari tidur dan menyedari isteri tiada di sisi dan cuba mencarinya di sekitar pangsapuri di Damansara Damai, namun gagal," katanya.

Azri berkata, malam sebelum kejadian, dia dan isterinya berselisih faham berhubung sambutan tahun baru dan mengesyaki isterinya keluar meraikannya bersama kenalannya yang lain.

"Sedangkan pada malam tahun baru itu, saya sibuk bekerja bagi menyara keluarga dan menampung perbelanjaan tiga lagi anak saya dan menanti kelahiran anak keempat.

"Pendapatan saya tidak seberapa dan saya perlu kerja lebih masa bagi memastikan keperluan dan kebajikan kami sekeluarga terjaga," katanya yang bekerja di sebuah restoran di Cheras.

Memikirkan nasib isterinya yang kini sarat mengandung, Azri bimbang isterinya terjerat dengan janji manis individu yang tidak dikenalinya itu.

Azri berkata, dia sempat menghubungi isterinya dan berbual dengan anak pertamanya, Nor Syakila, 9, namun lokasi sebenar mereka berada tidak dimaklumkan.

"Dia (Syakila) hanya menjelaskan "kawan mama tidak benarkan kami balik..." itu saja maklumat yang saya dapat, malah kedengaran suara lelaki yang kemudiannya mengarahkan anak saya memutuskan talian.

"Hingga kini saya tidak mengetahui nasib dua lagi anak yang turut bersama iaitu, Daniel Hakimi, 5, dan Nur Syakila, 1, dan saya memohon maaf sekiranya dia terguris dengan kata-kata saya ketika berselisih faham pada malam sebelum kehilangannya itu," katanya.

Azri membuat laporan di Balai Polis Sungai Buloh dan orang awam yang mempunyai maklumat diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran bagi membantu siasatan polis.





8 comments:

ber_uwang said...

dasat org damansara merajuk erk..

fazilzura said...

dunia makin x selamat ..

mak buyong pun ado jgk org nak simpan .. aduyai

jgn jantan tu jual anak2 dia udah ..

(pembwkan budk yg sgt teruk )

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ayo.....kesian nye laki die kak...
yg penting , dowang duk kat Damansara Damai .... Apt mane tu ?
ntah2 , Jiran AJ kut....hmmmmm

eiza in the house.. said...

salam pg tuya,
mengidam yg teruk tu..jgn kene tipu sudah

M@L@ said...

Ya Allah...mcm tu sekali dok mengidam... mesti laki yg dia ikut tu jahat ada udang sebalik kulit tu...hehehe..bahaya2...

A.K.U.D.O said...

durhaka!kalu jumpe kang cucuh ngan bunge api..

T.u.Y.a said...

aTan :
memang dasat tau deorg majuk..keh kej..Tuya terkecuali yer..





kak zura :
memang makin x selamat..meroyan kot..






aJ :
tau x pe..kot le jiran kita kan..ape cerita???
harus di siasat..hehehehe






eiza :
tu bukan mnegidam..saja la nak carik pasal x tentu hala..





kak Mala :
kalau majuk balik umah mak pak sendiri leh la diterima akal lagik..ni dok ngikut lelaki lain..tu bukan majuk dah tu..heheheeh






a.k.u.d.o :
meh kita cucuh beramai2 dia ngan meriam buloh..hahahaha..

~ Lady ell ~ said...

aih,napelah buat keje gila...carik nahas tu namanya...