The Best Followers

06 January 2010

Asal Buleh Je La

tensen..memang aku tensen 2,3 hari ni..agaknye otak dah mendap lama sangat cuti..naik sekolah dah jadi mcm busan lak..ade je yg x kena,dah le banyak keja..huhuhuhu..

nasib bek email aku dapat td buat aku gelak..ilang le sket tensen..jom tengok sama2..


nak lari rumah bang???!!


adeii..mesti abag moto biru tu pk.."agak2 lepas ke aku lalu ni ek?"..


cara terbaru utk merampingkan pinggang anda..



lori di atas lori..


jimat belanja bile nak pindah rumah..kui kui



x berat agaknye brader ni angkut benda alah tu..


pandai lak hanjeng 2 ekor ni dok dediam ek..





8 comments:

~ Lady ell ~ said...

ahaks..handallah derang nih.:)

mamai said...

tabik springg la kat mat motor nie

H.A.N.I.E said...

umangaii..
mat rempit pn tabik spring kl cenggini...

hahhaha

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ish ish ish.....agaknye , kalu tgk AJ & PINKY tgh angkut pelamin...harus , tak pasal2 gambar msk in the list....wakakakakakaka

Dee said...

macam2 hal ye..lucu gak bila tgk gambar2 ni..

azieazah said...

Woww...! bahaya yang hebat...

T.u.Y.a said...

kak ell :
handal dan bergaya..hehehhe





bro :
spring x bape nak lantun..kah kah..





hanie :
ada berani???hehehehheeh






aJ :
tu yang nak skodeng tu..mana tau leh snap wat koleksi..hehehheehehheh..






kak Dee :
deorg ni berani mati..





kak azie :
canggih x kak..hahahaah..

Yana@Nana said...

comel je anjing tu..
hehehe Tergelak SY