The Best Followers

18 January 2010

CinTa Balqis



"Dia mengejar cinta sejati,namun tanpa disedari ia hanya di depan mata "

tu le tagline cite Cinta Balqis yang tv3 siarkan tetiap 6.30 ptg..petang ni episode last,finale n klimaks segala kesedihan Balqis tu..
Tuya perati2 la kan,90% cite ni asik nangis je..nak2 si Balqis..masa dia bercinta ngan Ezany je suka suki sket..lpas tu,nak kawin nangis,lepas kawin nangis,dapat keja nangis,sume nangis le..
walaupun asik dok menangis abis air mata pun,Tuya tetap tunggu depan tv tetiap petang..abis ngajar tuisyen terus ngadap tv..hehehehe..

x saba2 nak tgk episode petang ni..Hassan mati ke?Marisa kena cerai ke?mak tiri Ezany kena tangkap polis ke??haihhh..tunggu petang ni..


update 7.45pm..

dah habis cite Cinta balqis ni..suka Tuya sebab happy ending..kawin jugak si Balqis ngan Hassan..Si ezany ngan Marissa pun bahagia..padan muka mak tiri ezany tu..dok le kat penjara sampai pencen...hehehheeh..




9 comments:

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

A.I said...

Sib bek la aku baru tgk 4 episod terakhir! kalau tak, mau meroyan aku nk tunggu ending cam criter nur kasih dulu. patot la opismate aku paksa aku tengok. rupanya best. tp tuler, dh nk akhir baru aku ikot. ngeh ngeh. tp takpe, nnt aku repeat le tgk kt website tv3 ;P

M@L@ said...

sama lah kiter peminat setiasa tpt pkol 6.30 mesti dah dok dpn tv.. spai anak2 saya pon join tgk sekali...
ari ni episod last ker? mesti tgk ni...

ber_uwang said...

waaaaaaaa astro kena blok...

maiyah said...

cite ni best gak tgk.. slalu tgk nak dekat2 abih heheh

Dee said...

alahai..xleh nk tgk..nk gi beli brg..tp esok tgk on9 je..

T.u.Y.a said...

eyra :
thanks 4 info..




kak ai :
Tuya mmg tgk dr episod awal..tu yang x leh nak tggal sampai la hari ni..heheheh





kak mala :
sama dengan..eri pun tengok cite ni padahal dia x minat drama2 air mata ni..nak2 drama melayu..terpaksa le tu..hehehhe..






atan :
g carik arial tv sana..cucuk kat mana2..







kak maiyah :
best jugak le dr cite mangkok Kapten Kit tu..huhuhuhu







kak Dee :
esok tgk tau...

aZuRa AhMaD said...

hi tuya lama tak mai sini..

kuat sungguh penangan citer cinta balqis tu..hehehe

ieNn ZaZa said...

ehehh..i like...akhirnye qis kawen ngn hasan..walaupn xde laa i obses sgt ngn cite ni tp i tetap suka tgk..heheh