The Best Followers

17 January 2010

ahad yang rilex



hari ni Tuya x de kemana2 pun..si Eiza dtg tdo rumah sejak semalam..
saja nak melepak melepaskan penat n tekanan kat tempat baru dia..
kuliahnye menyesakkan nafas,sbb baru2 lagi..esok2 dah biasa la tu..jangan berputus asa ek za..hehehe..dia pun dah selamat sampai kat hostel dia..laju drebar ko bawa keta za..huhuhuhu..


sambil2 tengok email td..dapat lak email yang wat Tuya kagum..tabik spring le kat orang yang wat banda ni..mcm ne la deorg leh wat kan..rumit..rumit..jom tgk..


memula susun telur..tekun betul.


hasilnye..mcm x percaya..
punya la teliti menyusun sampai boleh jadi mcm ni..


p/s : betul la org kata,nak kan sesuatu yang terbaik kena ade usaha,sabar,tawakal..pasti akan maju dan mendapat hasil..



9 comments:

maiyah said...

yg penting fokus n sabar kan.. nk baling tolor kat tuya heheh.. jgn mare

eiza in the house.. said...

aku jdkn n3 ko nie,penaik smgt aku..moga hr ni langkah bru g kuliah..thanks bg aku brmlm kt umah ko..aku dah rase kne baling telor masa orientasi..bucuk n hanyir

azieazah said...

Di situlah kemahuan yang disertai dengan kegigihan...

Diarihatiku1976 said...

lelaki memang pandai jaga telur.. wakakakka...

fazilzura said...

wahhhhhhhhhhhhhh besh nye kalau susun2 jd gitu ... sure berbaloi2

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
jangan la baling telur kat Tuya..x nak!!!!





eiza :
esok2 kalau busan meh la dtg umah aku..leh gossip2..hehehe







kak azie :
yeah!!!!caiyok kak..





kak ina :
bab tu kita memang x leh lawan le kan..






kak zura :
kalau kita tah mcm ne tah jadiknye kan...mau pecah bersepah2..

Maswani said...

n3 ni pembakar semangat new year..tq tuya..

Ena Qalinsya said...

fuyyoooo..
kalo kak ena awal2 dh pecah dh telo tu ekekeke

T.u.Y.a said...

kak wani :
tu la..tgk kesungguhan org wat tu,Tuya jadi kagum!!!




kak ena :
sama dengan la kita..tah dah pecah bersepah agaknye telur tu sume..