The Best Followers

09 January 2010

Macam Mana aKu Leh Lupa ni?

esok dah 10 hari tahun 2010..hari ni baru aku pasan satu benda yang x de kat rumah aku nih..
masuk bilik study..nonn adooo!!!kat dinding non adooo jugak!!
selak2 kat rak buku,kot le terselit eri letak kalau dia dapat..x de gak!!!choiiiii..sah2 le memang x de..macam mana la aku leh terlepas pandang yang kat rumah aku x de benda alah nih..

KALENDAR





x yah ke kalendar cantik design tu,kalendar kuda tu pun x de..ceshhhh!!!!

4 comments:

maiyah said...

hehe.. penting tuh

dir&fara said...

nak ke? dir ade byk ni.. hehe

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
benda penting leh lak lupa..mcm2 hal..



dirFara :
nak bagi ke?nak..nak..heheheh

A.K.U.D.O said...

jgn kate kalender, jam pun tarak nih...