The Best Followers

19 January 2010

NaK BerJuta DaYa,Taknak Berzilion Dalih

pagi2 ni dapat lagi email yang menaikkan semangat Tuya yang agak2 layu mengantuk ni kan..pic2 yang penuh dengan mesej dan maksud yang tersendiri..ada orang tengok pic ni dia akan gelak,ada yang akan berfikir,ada yang kagum,ada yang kutuk..semua orang ada persepsi sendiri tentang sesuatu yang deorang tengok..tapi pada Tuya gambar2 kat bawah ni,menunjukkan kebolehan dan kesungguhan sesorg dalam kehidupan seharian deorg.di samping nak wat kita senyum di pg hari..meh sama2 tengok..


pemandangan biasa kat negara org ni,tapi kat negara kita sesuatu yang x biasa..hehehe


sah2 le melanggar undang2 jalanraya..kalau eksident confirm sume merasa bahana kecuaian terlebih had penumpang..huhuhuhu..

demi mencari sesuap nasi..mgkin ni je la keja pakcik ni tetiap hari..kalau berterabur botol2 minuman tu,ngan dia2 sekali lemas!!!

asal boleh jalan..angkut je la..

ala2 geng bas sekolah dah ni..sampai org yg kayuh beskal dah x nampak dah..

banyak betul kegunaan beskal



6 comments:

Dee said...

beskal sgt berjasa..dr dulu hingga sekarang..

maiyah said...

ini le kisah antara manusia.. utk meneruskan hdp

hehe.. sampai mngunung dia dok kumpul

azieazah said...

jom nyanyi lagu Basikal Tuaa...!!

mamai said...

aduhai macam-macam dunia ini

UnGu VioLet said...

tuela kan.. mmg betul.. hendak seribu daya.. berusaha dan terus berusaha..

T.u.Y.a said...

kak Dee :
memang berjasa..walaupun mcm tu banyak kerja yg leh kita wat ngan beskal nih..





kak maiyah :
tah bape bulan kumpul la baru dapat mcm tu kan kak..







kak azie :
Tuya nak nyanyi jugak..tp x rei..hehehh





bro mamai :
dunia tanpa sempadan..ni le dia..





mar :
disebaliknye ada pengajaran tersirat dan tersurat