The Best Followers

31 January 2010

Ni baru namanya sayang..hehehehe!!!

heppi weekend..ari ni Tuya x de wat ape pun.malam td tdo rumah adik eri..saja nak nyibuk2 kat sana,lama dah x jenguk2 dia..gossip banyak sangat simpan..hehehehhe..tghari td balik rumah,plannya nak mengemas rumah..dah macam rumah hantu dah..lagi2 tang kipas tu,berat dah agaknye x cuci..last cuci masa cuti sekolah aritu..kejap je dah berhabuk2..tapi bukan Tuya yg cuci,Tuya sapu2 lap2 habuk je..eri yang jadik mangsa keganasan rumahtangga ari ni..masa ni le nak buli dia.kui kui kui..rela atau paksa,kena gak wat..kalau x x leh dok senang le dia dengar Tuya membebel x abis2..huhuhuhu..


tengok le betapa hitamnye kipas tu.banyak betul habuk!!!


dia x pasan Tuya snap2 pic dia..ni pun guna henpon..kalau guna kamera mesti dia tau..keh keh!!

gigih wat keja..kalau x mesti kena bebel..nasib le..sesekali nolong ape la salahnya kan..tolong menolong bantu membantu namanya..




5 comments:

el said...

siap letak signboard tgn lg tu..kahhh berdekah3...
woii lm tu x cuci..giler kentang tu itam...hahahaha...sib bek la kain pelikat si eri x terlondeh..kalo x sure fengsannn kami

eiza in the house.. said...

salam,gegeh btul ye encik eri tu..apa yg ptg..kejesama..he3

T.u.Y.a said...

el :
gile ko nak tayang badan kerempeng laki aku..harus ade yang terliur nnti,nampak tangka2..hahahaha..
tu la pasal..nasib bek x terlondeh kain pelekat,kalau x..vaaa vaaa vaaaa!!!!free2 je..hahahahah




eiza :
salam..
maunye x gigih..kalau x mmg aku laserkan..heheheh..

dkama said...

hahaha nih kes baru nih husben abuse... mujur ade stiker tangan kalau tak pakai baju cinta la jawapnye...PEACE...

T.u.Y.a said...

kama :
sudahhhhhh!!!!jangan ko nak mengarut..hahahah..peace..