The Best Followers

03 January 2010

TuYa Nak BerSanDinG




iye..
aku nak bersanding dengan eri..
jangan pelik ye,sebab aku mmg x pernah naik pelamin mcm pengantin2 lain dulu..
x de majlis riuh rendah,kompang bagai masa aku kawin ngan eri..
kenduri doa selamat je masa tu..
alkisah cinta yang mcm x di rela oleh mak pak kan..
muda lagipun masa tu..
org lain sibuk nak blajo,g U,aku dok gatal nak nikah kawin..
lgpun masa tu eri x de keja,dok study lagi kat UUM..
imagine la mcm ne susah payah ye kitorg nak lalui sume tu..
lepas kawin,almost 4 tahun aku ngan eri dok jauh..
Jhr - Kedah..payah..kalau x kuat semangat,mmg x pnjg jodoh..

tapi skang dah hampir 10 tahun kitorg bersama..
aku lak gedik nak rasa naik pelamin,wat kenduri mcm pengantin baru..
nak jugak solek2..pakai baju cantik2..amik pic tempek kat dinding..
logik ke x?ke buang tebiat?
ape kata korang?



8 comments:

Beruwang said...

gud idea.. boleh mengulangi kenangan malam pertama...ahaks

jangan lupa jemput atan

caluk@cencaluk said...

make sure eri bersanding dgn kau ha ha --> selamat thn baru aku pun rasa mcm nak naik pelamin lak ha ha

Maiyah said...

pe salahnya.. kalo ada duit suma bleh jadik.. ;)

TuYa said...

aTan :
dah rancang lama..cuma nak wat sempena anniversary ke 10 ni..best sket..heheh





caluk :
betul2..make sure eri la yg bersanding sebelah aku..kalo org lain,ape cerrr!!!hehehehhehehhe..

fuhhhhh1!!!@#$%^&*()--aku jampi ko lak lpas ni naik pelamin berkompang2..







kak maiyah :
tu la..ni tengah dok usha2 hari sesuai,n budget..

A.K.U.D.O said...

selamat berandam ..

eiza in the house.. said...

Harap jangkit2 kt aku lepas nie..amin:-)

Suzana Ikram said...

ala.. xpe pun tuya.. ada tu kawin dh 20 thn still lg wat mcm pengantin mcm naik pelamin gitu.. hehehe

klu nk make-up2 kakak k zana mak andam.. baju pengantin pun ada.. hehehe

~ Lady ell ~ said...

bleh je tuya...ulangtahun kawen tu buat skali.:)