The Best Followers

02 January 2010

TuYa SeoRanG PeMaLas



awal2 tahun aku dah malas..
org kata kalau permulaannye dah x elok..sepanjangnye x kan elok..ye ke??
iye..dr semalam aku malas nak memasak,malas nak lipat kain baju tiggi gunung tu,malas wat keja rumah..
tapi ngadap muka buku,ngan blog rajin..weeeeee!!!!hehehhehe..
pastu bile memikirkan cuti sekolah tggal satu hari je,lagi la aku malas..
malas nak g sekolah mengajar..dah sedap dok rumah..ni le jadiknye..
pemalas betul pompuan ni la..

7 comments:

H.A.N.I.E said...

haaa..tu la cuti lame sgt..
kan dh malas..
hehehe ;P

T.u.Y.a said...

hanie :
tu la pasal..
bapak maharajalela pemalas dah ade nih..hehehe.

maiyah said...

slmt kembali ke skolah :D

ber_uwang said...

ada satu hari lagi kesempatan yg ada gunakan dengan bermalas malas ... he he he

tadi gi damansara.. ingat nak roger akak ipar tapi ujan lebat.. takut akak ipar tengah bercucuk tanam di kebun

eiza in the house.. said...

Aku pn malas juga nie nak bgun tdo, sbb mak aku jauh nak kco..huhu

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
terima kasih kak..esok dah naik sekolah..uwaa!!




aTan :
sampai hati x roger2 ek..masa hujan tu Tuya kat luar..tengah melepak minum2 ngan eri..




eiza :
syorga la ko ek..hehehhe

ikiqzana said...

tuya.. sama la gan k zana.. cuti lama gak baru2 ni.. ni dh start keje mmg malas sesngt.. huhuhu.