The Best Followers

25 February 2010

Selamat Pengantin Baru Boy n cT..

ni cite masa cuti CNY minggu lepas..majlis persandingan kazen Tuya kat Mersing..nak di jadikan cite,Tuya terpilih menjadi pengapit bidan terjun..hehehhehe..sampai2 je umah kenduri,dia nampak Tuya pakai baju merah,terus dia kata "ko je la jadi pengapit aku Mas"..Tuya pun on je la..pengapit jap jer..lagipun nak amik aura naik pelamin..pojek kenduri Tuya pun bulan depan,sempena anniversary kan.hehehe..sonoknye naik pelamin..

kazen Tuya yang lelaki ni..Namanya Aizley panggil Boy..wife dia org Kota Tinggi..

suap menyuap yerk..


ni pic masa makan berdamai..Tuya x makan pun sbb baru lepas makan masa tu..meletop perut!!


ko kata lapo kan..nah amik sepinggan lauk hanya untukmu..heheheheh..


mak pengantin a.k.a mak sedara Tuya

ni ayah pengantin a.k.a bapak sedara ku..Jason King Tuya panggil dia..sempoi!!!!


harus ade pic kami the gediks..Tuya ngan adik Tuya..umi Umairah..



nak jugak posing kat atas pelamin..masa ni Tuya nak dok gak,tapi ade lak suara2 yg kata nnti ilang seri lak masa kenduri sendiri..x jadik le Tuya pun.. jakun Tuya tau sbb x pernah bersanding!!

candid2 yang sempat Tuya cilok dr FB kazen Tuya a.k.a photographer nye..banyak sangat,malas nak edit2 dah..amik yg wajib2 je..yang penting muka tuan tanah mesti ade..heheheh..pic kat pelamin x de,dia amik outdoor je..indoor abg pengantin yg amik,tp x di upload lg dalam FB dia..x leh la nak cilok sekeping dua..





5 comments:

maiyah said...

wah, meriahnya.. slmt pngntin baru.. tuya bila lagi nak wat ni

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
meriah kak..sedara mara sume dtg..Tuya nak wat bulan depan cuti sekolah..tp x besar2 la..kecil2 kecilan je..almaklum la..pengantin lama..hehehehe

RMY-Abelitokjoro said...

salam tuya... lama tak dgr cerita... sihat la hendaknya... salam maludulrasul... agar sentiasa di rahmati... aminnn

eiza in the house.. said...

pang..pang..pok..pok..
sudah dgr kompang berbunyi nie..he3

ejaa said...

muka kak tuya dengan muka adik sama la.hehe.statemnt tah apa²