The Best Followers

02 June 2010

-Apekejadahnya ni?


apa yang kita boleh kata n pk ngan gambar di atas tu??salah sape ek?salah cikgu nye yang wat x tau ke..salah budak nih yang sengal wat2 bodo ke?salah mak bapaknye yang dok belikan suor pendek tu ke??hmmm..dah mcm tak tau hukum hakam..ni namanya mempersendakan agama..

pic tu Tuya dapat dr email sorg member..dia kata kejadian ni kat sekolah,masa hari sukan..tapi x de lak dia cakap sekolah mana..hisshhh!!x reti la nak cakap mcm ne dah..

9 comments:

el said...

aku penah npk pic ni kat blog mn ntah
nak tergelak pun ado
ape pya org ntah..akai ada x?
wat malu je kan..bongok

TuYa said...

el :
akai letak kat pala lutut kot..hehehhe

eiza in the house.. said...

betul ke pic tu?..ke dia pkai suar pjg,pastu dia naikkn tinggi2.,tp kalu betul la..mmg memalukn..

dkama said...

Atas tertutup bawah terbukak... Jahil lagi kot... PEACE...

azieazah said...

Memang bangang!
Orang keliling (kengkawan or cikgu) yg tak tegur pun sama sengal...!

sz | m.a.s.s said...

gambar betul ke super impose tu? adehhh ini olang pun adaaa...

TuYa said...

eiza :
x tau la betul ke x..tapi mcm betul je aku tgknye..


kama :
tah ape pesen tah..PEACE!!



kak azie :
bangang bertingkat2..nak kata x sekolah dah memang kat sekolah..



sz | m.a.s.s :
nak kata super impose pun leh jadi jugak..superman pun akan jadi gak tu kak..hehehhe

Mama Hanim said...

kesian budak tu, dh xleh pikir dgn btul.. alahai..

kuntumz said...

astagfirullah hal azimm...
per lah nk jadik bdk2 zaman skrg nii...
abih tu klo kat sek, tak der ker cikgu2 or ustaz or ustazah yg nk tegur...
kepala bertutup, tpi aurat lain plak terbuka.....
nauzubillah hi min zaliq