The Best Followers

06 July 2010

-Ilusi Mata

Tuya dapat cite ni dr Fb tadi..memula Tuya x paham apa sebenarnya nak di tunjukkan..bila Tuya wat sendiri..memang jadi..jom la cuba sama..



caranya : lihat pada 3 titik di tengah kalimah Allah ni selama 10 saat..kemudian pandang pula kat dinding kosong..apa yang kita nampak????

lihatlah keajaibannya. ...subhanallah.. rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini..

7 comments:

sz | m.s.s said...

betullah! kuasa Allah! :)

azieazah said...

Hmmmm? tak faham...

el said...

ha aku dh buat
subhanallah x sngka lak leh npk benda yg sm tu..ish2..byk2 kali aku x puas hehehe

miEz haNeM said...

hebat kan ilusi mata ni

TuYa said...

kak suzi :
kan kak..nampak kan?


kak azie :
kalau akk nak cuba,akk wat ikut arahannya tu..



el :
sama kan visualnya..aku pun wat banyak kali..mcm x caya..


hanem :
terlalu hebat sangat2..

J@J@ / Bini The Rock said...

akak buat dah! lepas tenung titik 3 tu

1st akak kelip sana kelip sini..nmpk je nama Allah kat skrin putih tu

2nd akak tumpukan kat nama Allah tu, dlm masa 10scn dia pelan2 ilang..

subhanallah!

Fiza Nordin said...

subhanallah...mula2 tak faham.tp dah cuba berkali2 barulah perasan...

ketika menaip komen ni pun masih nampak kalimah tu...