The Best Followers

05 July 2010

-Tak de cite


sejak 2 menjak ni Tuya sangat suka minum air Yogurt asli tu..sedap..x masam sangat,x manis jugak..kena la ngan tekak Tuya nih..tetiap kali balik skol mesti singgah Petronas beli air ni..heaven betul bila dahaga2 minum..tekak Tuya la kata sedap,tekak org lain x tau ler.

tu je nak cite..gigih nak wat n3 walaupun x de cite..hehehehhe.

[ sedang dalam proses menyingkiran lemak..hehehehehe]

5 comments:

aZuRa AhMaD said...

tuya citer pon...dah terasa tingin nak try minum

sz | m.s.s said...

waaaaa...minuman baru! cariksssss! :p

azieazah said...

Memang bagus minum yogurt nih, Kak Azie pun selalu amalkan, minum lepas lunch.

Baik untuk perut, sbb ada bakteria baik yg melawan bakteria jahat!

al-lavendari said...

biaq pi lah kat tekak orang lain !

J@J@ / Bini The Rock said...

erkkk!!

blom penah nmpk la yogurt nih! klu ada jumpa kat BP ni mst terus beli 6 kotak!