The Best Followers

10 July 2010

-Tolong menolong..iye tak?

semalam petang plannya nak g pasar malam kat Damai ni..Eri lak balik keja lambat,dia sampai rumah dalam pkul 8.30 mcm tu..dah tetentu la nasik kerabu abang feberet Tuya tu dah habis..nak g pun wat penat je..

Tuya mmg x masak semalam,cuma panaskan lauk yang ade lg je..masak nasi sket..dah plannya nak g pasar malam kan..bila x jadi g,makan je la apa yg ade..

Dalam pkul 11.30 mcm tu,Eri kata dia lapar..tp x nak makan nasi..dia nak makan megi goreng..masa tu Tuya punya la pemalas tahap dewa dewi..mcm x larat sangat nak pegang sudip kuali bagai..kena la Eri wat sendiri..hehehhe..jom layan pic nya..

masa ni dia x pasan lg Tuya jadi mamarazzi..


beria dia masak..lapar nye pasal..tapi Eri kalau wat megi goreng nih,memang superb sedap..terbaik!!!

carrot susu homemade..dalam malas2 tu sempat lg la Tuya blend carrot,nak minum carrot susu kekdahnya..


taraa!!!siap dah..cukup sifat megi goreng Eri..sotong,udang,ayam,sosej,daging,telur...Tuya nye yg ade sos tu ek..

Tuya mmg x reti nak wat megi goreng yang x de perencah ni..Tuya selalu watkan dia megi biasa yg siap perencah tu..hehehe..Bila dah kenyang,mata pun ngantuk..lupa la jap pasal diet sume..haihhhh..mcm ne nak kurus selim mcm pasha sandal..ishhhh..


2 comments:

sz | m.s.s said...

ahaahhaa pasha sendatt pun boleh tuya!
syokla adaa chef tukang masakkan! :)

TuYa said...

kak sz :
nak jadik pasha sendatt memang senang..hik hik..