The Best Followers

09 July 2010

-Sakit mata nengoknye la..

dapat email dr kawan Tuya..berani ngan x je la kita nak pakai mcm deorg pakai nih..x sanggup la nak berpesen mcn ni kan..

dah nampak mcm makhluk asing dah aihhh..


makhluk asing menyerang bumi..


x ke pelik bile dia sorg je yang lain dr lain..ishkkk..


ko dah kenapa??g jamban sana..hehehhe..


ngeri dah tengok bibir dia..

macam2 la pesen deorg bila dah akhir zaman ni kan..alahai..

4 comments:

A.I said...

dah elok2 kulit tu putih, dicatnya gelap.isk...

J@J@ / Bini The Rock said...

Hahahahaha...

macam LOTONG!

~ Lady ell ~ said...

erk!mmg betul2 kt bumi ni ada alien yer...

sz | m.s.s said...

kalo ada photoshoot utk mag ke hapa acceptable la...ni kalo sesaja jalan2, makhluk sing pun lari nengoknya :p