The Best Followers

30 August 2010

-Isnin Yang Macam Macam Ada

Salam hari Isnin semua..malasnya nak g keja hari ni ek..dah 3 hari cuti dr mggu lepas,esok cuti lagi..nape la hari ni pun x cuti gak..hehehhe..mcm tu le,kalau bab cuti lain macam semangatnya..

Esok kita sume rakyat Malaysia menyambut Hari kemerdekaan yang ke 53 tahun..harapnya negara kita akan lebih aman damai sejahtera di masa2 akan datang..

Pagi2 ni baca paper,macam2 berita ade..buang bayi x habis2..ade ke gantung paper bag kat simpang lampu isyarat dengan baby yang masih idup n bertali pusat..ishhhh!!!buatnya paper bag tu jatuh ke ape ke,boleh mati anak tu..bulan2 pose ni x abis2 wat dosa la..

Cite pasal cikgu yang mengedar ubat kuat..dok promote ngan student2 kat sekolah..dah x de benda lain ke agaknye dia nak wat utk dapat income lebih kan?memesong sungguh!!!

Yang wat Tuya gelak pulak,cite pasal kambing kat Mexico ada acc FB..x ingat baca dalam Berita Harian ataupun kat Utusan Malaysia..Tuya cuba la search kat FB,betul ke x ade..cari nye cari,ade acc si kambing nih..hik hik hik..macam2 dunia..


try la cari kalau x caya..hehehehe


Selamat bekerja sume..



1 comment:

mak encik | SZ said...

hehehee..
mcm2 kisah..
ada suka duka semua bercampur baur kan..
selamat bekerja juga utk tuya!
esok cotiii lagiks! :)