The Best Followers

17 October 2010

-Gemuk!!

lepas musim2 puasa raya ni,memang Tuya x jaga makan langsung..nak2 raya aritu kan..dok telan je ape yg ade depan mata..nampak tu sedap,nampak ni sedap!!sume makan,x de tahan2 nya..makan..makan..makan..

masa tu dah perasan dah,mcm x selesa je ngan diri sendiri..mcm terlebih sana sini..mujur la baju raya muat lg kan..pastu 2,3 mggu ni rasa mcm memang x selesa..dok naik tangga g kelas pun mcm termengah mengah sket..naik tangga rumah yang 4 tgkat tu pun rasa mcm nak pitam!!!hehehhe..

yang paling latest sekali Jumaat lepas bila nak pakai baju kurung feberet,sume muat lagi,tapi tang sisi pinggul tu dah mcm ketat sket..kalau dulu pakai terus jatuh elok je baju tu kebawah,ni boleh lak tersangkut kat pinggul..nampak sangat kembang tang tu kan???ayoyoyoyoyo!!!

skang Tuya sangat2 susah hati..sbb Tuya dah gemuk!!!uwaaaa...Tuya bukan la jenis yg obses nak kurus,tapi kalau pakai baju dah x selesa ni,memang wajib dirisaukan..oh noooo!!!!

3 comments:

sW33tDaRLinG said...

hehehehe... masa posa akak turun 5kg.. tp lepas raya naik balik 3kg... camno tu?

sz | m.s.s said...

tuya: nnt kita sama2 workout ye...skrg ni akak spesis doraemon...kuikui

maiyah said...

hahaha.. kene wat senam le tuya tp terlebih sikit2 tu xpe kot :D