The Best Followers

11 October 2010

-Lagi Gambar Eksident Ngeri Semalam

Tuya dapat email dr kawan baru jap td..dia 4ward pic kemalangan semalam yang kebetulan kawan dia ade kat tempat kejadian..sempat kawan dia snap n tolong jaga lalulintas..ngeri..serius ngeri..nak menitik air mata tgk pic2 ni sume..jom le kita tgk n amik iktibar..na'uzubillah..

Tuya x susun pic ni..x ikut aturan dr mula kemalangan pun..


ni keta honda accord..x de rupa honda accord dah..


mangsa yang meninggal..


mangsa ni tangan dia dah hancur,patah..MA cuba balut utk selamatkan..


menurut kata kawan tu,mangsa yg tangan tersepit ni selamat..hidup.


mayat yang belum dia angkat ke tepi..


antara yang selamat..


ngerinya..pemandu van yang tersepit dan meninggal kat situ jugak..


speechless Tuya..dahsyat abis..



mangsa yang tercampak tepi bas tu,hancur kepala.


myvi yang di hempap bas..mcm ne la nasib org dalam tu kan..


ni la tempat kejadian..km 223.2..


masa ni baru je jadi eksident tu..


see..bas Delima tu leh terbagi 2..satu bahagia kat tengah jalan..satu lagi mgkin bumbung kot dah masuk kat divider sebelah..



TAKZIAH untuk sume keluarga mangsa..Tuya memang sayu betul bila tengok benda2 mcm ni le..ishhhh..minta di jauhkan pada kita semua..

8 comments:

manje said...

salam tuya

um mmg ngeri sgt tgk
gmbr2 nih...

takziah buat keluarga mangsa

Mama Hanim said...

salam tuya.. mmg ngeri kan.. takut tgk semua tu..


k.wani nk copy picca2 tu bleh tuya?

TuYa said...

manja :
memang ngeri..


kak wani :
amik la kak..leh share2 ngan sume kawan2..

WaN♩ said...

Al-Fatihah..

sedih tgk..

sz | m.s.s said...

ya Allah...
ngeri & sangatttt sadisss...
nak sangat tahu apa punca sebenarnya kan...mcmana bas tu blh masuk ke lane seberang sana...

aZuRa AhMaD said...

masya-Allah..ngeri btul...tuya..kak zura copy ya pic tu

TuYa said...

WaN ♩:
Al-Fatihah utk deorg..


kak sz :
kesian kan kak..x tau la mcm ne leh jadi mcm tu..



kak Zura :
amik la kak..kita sama2 share..

CuTeMiUt78 said...

aaddooiii.. kecut perut tgk... takziah buat keluarga mangsa...
eemm kadang2 kita ni memandu berhati2 kan.. tapi klu dah kata ajal tu.. dah tak blh nak ngelak dah