The Best Followers

10 October 2010

-Wedding Of The Year 2010


sama cantik sama padan..
Memang Dr Halina sangat2 cantik..Dato SMS lak hensem..
Tuya tengok pernikahan n persandingan yang tv3 siarkan,berangan macam nak sanding semula lagi..hehehhehe..siap wat cite mitos ngan Eri..kot le ade nak sponser kitorg sanding lagi..ngarut sungguh kan..

Semoga kedua pengantin akan kekal hingga ke akhir hayat..amin!!!!

3 comments:

sz | m.s.s said...

wahhh bestnya...
akak tak sempat tengok ...
malas nak berebut siaran ngan anak2..hihihi...
tuya ngan eri pun gempaks juga baru bersanding serba merah lagi youuuu ari tu kan... ok gak klu tiap2 tahun wat aktiviti bersanding (tp klu akak dlm mimpi je la)...hihihihihi

en_me said...

sonoknyerr kawen kanns.. ehehe

TuYa said...

kak sz :
Tuya tgk pun x dr mula..sbb leka kemas dapur..
tu la kan,kalau tetiap tahun dapat naik pelamin,kan best..pastu pokai..hehehhe..


en_me :
best tapi kena bersedia kiri kanan depan belakang la kan..heheh

salam perkenalan..