The Best Followers

13 December 2010

-Lepak hari minggu






Ahad lepas Tuya n family g melayan amad main layang2 kat Taman Tasik Metropolitan Kepong..memula nak g pg,lepak2 sana..tapi dah ayahnya bangun tdo pun dah tgahari.plan pun tukar la..g kul 3 ptg..masa tu cuaca pun elok panas je..

kebetulan plak si eiza ngan wan nak joint Tuya..best jugak ramai2..jom layan pic..


masa ni angin x de nak naikkan layang2..amad geram je tgk layang2 org lain naik tggi.hehehhe


bapak2 org yg excited nak naikkan layang2..beria..


panas ke ayah??




yeayyy!!!dah naik dah layang2 amad ngan uncle wan..bersungguh ko eiza ek..



Tuya n adik ipar..posing je kejanya..


kami memang suka over!!!ngan layang2 pun nak pose bagai..



anak bujang Tuya ni tgh mikir agaknya mcm ne nak naikkan layang2..heheheh..



pic penutup..Tuan Tanah Kedaung..Eri yang posing mcmpoyo..ingat kepala lutut dia tu ensem??hehehehhe..


syiokkk jugak dok melepak buang masa mcm ni..selalunya dok lepak tepi pantai,tepi sungai..ni dok tepi tasik..besttt..

balik tu masing2 lepak,penat..padahalbukan jalan mana pun..agaknya penat sbb dok galak ketawa gelak kot..

5 comments:

Rashid said...

salam

ermm .. lamanya tak main layang-layang. Berpuluh tahun rasanya.

ohya cantik layang-layang tu.

aZuRa AhMaD said...

tingat dulu main layang2 sampai hancur dimkn jln tar..sbb tak terbang..haha

s said...

lama betul tak main layang2.. kat KL ni, mana port menarik nak main layang2 yerkkk...?

TuYa said...

c.rashid :
salam..
saya pun lama jugak x main layang2..dulu waktu2 kecil selalu jugak berlari2 bawa layang2 keliling rumah..skang,kalau wat mcm tu kena gelak je kot..


kak zura :
kenangan waktu kecik kan kak..


s:
Tuya g kat Tasik Metropolitan Kepong la ni..mmg situ tempat org main layang2..

eiza in the house.. said...

ewah seronoknya...aku mmg peminat layang2..klu tak de sibapak2 tu..aku leh je nak naikkan..hu3..