The Best Followers

23 January 2011

-Sebok!!!!

Teacher,u kan cikgu..nape u duduk apartment lama tu ek?selesa ke?kecik je kan rumah tu?sesuai ke inviroment kat situ ngan u?tingkat 4 lagi..kan situ rumah kos murah..

soklan apakah itu??ade amoi cina jaga kuanter kat kedai area rumah Tuya tnya 2,3 hari lepas..Tuya jawab kat dia,"tu je yang i mampu,walau rumah besar gabak pun,tp x bahagia nak wat apa kan?lgpun i dua laki bini je dok rumah tu..bkn sekampung"..

apa motipnye nak pertikaikan soal rumah yg Tuya duduk ek?sedih keji ke dok umah apartment lama yg x de lift?ade Tuya mintak duit dia ke nak bayar umah tu tetiap bulan?ade ke hutang kat kedai dia nak beli barang dapur umah tu??dasar bigmouth!!tu pun nak jadi isu ke?x abis nak pk nih..

3 comments:

sz | m.s.s said...

sabarrr teacher tuya!
aisyyy amoi tu tak tau teacher tgh buat banglo kat kampung tu... ;)

TuYa said...

kak sz:
hahahaah..banglo sangat la kan..Tuya pun sebenarnya tgh servey2 rumah teres ni..kalau ade yg sesuai tu,rumah ni nak sewakan kat org lak..

p/s :sebelah rumah akk ade kosong kah?hikhikhik

kuntumz said...

menyampahnya ngan org yg mcm itu!!!!
sibuk btul hal org...
biarlah kita nk dok mana pun..jnji kita bahagia udahlah kan??
lain kali tuya ound jer terus..."eh aku punya suka lah nk duduk mana amoii!!!"
maaf emo lebih plak....