The Best Followers

18 January 2011

-Ikhlas kah hati memaafkan?

waaaa!!tajuk x bleh nak tahan langsung..hehehhe..masa Tuya tulis n3 ni,jam dah kul 2.25 am..mata x leh nak lelap..dok main game kat Fb,blogwalking,dengar radio,tengok tv..tah,sume dh wat.tak tau nak wat ape lagi tah..mata x nak tdo apekena tah..

tapi sebenarnya mgkin Tuya ade masalah dalaman kot..hahahaah!!masalah dalaman ek..bunyik mcm kronik..masalah dalaman pada diri sendiri yer,bukan masalah dalaman rumahtangga..[minta dijauhkan rumahtangga Tuya di uji lagi]..masalah problemnya ialah..Tuya ni sakit hati kat someone ni..Tuya dah maafkan dia semaaf maafnya.. mybe x ikhlas..tapi Tuya dah maafkan dia..betul..dah maafkan.

agaknya sbb x ikhlas maafkan dia kot Tuya jadi mcm x tenteram..macam ne la nak ikhlaskan hati memaafkan org yang dah nyakitkan hati kita ek???dia yg wat salah kat Tuya, dah minta maaf,Tuya dah maafkan,x ikhlas n Tuya lak rasa bersalah..mcm ne tu???tulun!!!!adoiiiii lahai...

5 comments:

el said...

hang sllu sgt tido lewat pasai pa...mmg gitu org x leh tido

sz | m.s.s said...

memang susah nak maafkan orang...
mungkin mulut kata dah ok, kat hati mesti ada terluka lagi kan..

kalau cara akak, akak akan pikirkan kebaikan orang tu la kat kita ... kenangan yang manis2 ngan kita.. at least kurang sikit rasa sakit hati kita tu...sebab makin kita ingat yg pahit makin sakit hati tu kang...

:)

azieazah said...

Baguslah jika sudah memaafkan dengan ikhlas. Tapi mungkin tidak redha dengan apa yang pernah terjadi antara TUYA dan dia.. sebab tu teringat-ingat. Takper, lama-lama perasaan itu akan beransur pergi. Berbaik sangka.

Kata orang, “easy to forgive, not easy to forget.”

Dee said...

hmm..jgn tidur lewat sgt..kalo dah ngantuk..terus je bombom..bila lewat..mulalah pikir yg bukan2..

sW33tdARLiNG said...

maaf sbb terpaksa ya...? pejam mata, byk istighfar.. agaknya boleh tolong legakan hati yang tak puas tuu
sw33tdarling.com